Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14558
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ | ارسال توسط :

محدودیت‌ها در شوشتر صحیح اعمال نمی‌شود

ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان، متولیان و همکاری بسیار ارزنده برخی کسبه بازار، برخی مناطق پرخطر موجود که شیوع کرونا در آن مناطق بسیار زیاد بوده است، محدودیت‌ها واقعا در حد یک ادعا باقی مانده و اعمال نشده است.

محدودیت‌ها در شوشتر صحیح اعمال نمی‌شود

مجتبی نارنج‌پور_روزنامه‌نگار| ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان، متولیان و همکاری بسیار ارزنده برخی کسبه بازار، برخی مناطق پرخطر موجود که شیوع کرونا در آن مناطق بسیار زیاد بوده است، محدودیت‌ها واقعا در حد یک ادعا باقی مانده و اعمال نشده است.

بسیاری از کسبه محترم بازار در تماس با شوشترخبر اعلام داشته‌اند که اعمال نیم‌بند محدودیت‌ها باعث رنجش آنها و به نحوی تضییع حقوق دیگر کسبه است.

جا دارد مسئولان و متولیان امر در راس آنها فرماندار محترم به عنوان نماینده عالیه دولت در شهرستان در این زمینه مانند گذشته و مثل همیشه دلسوزانه، سختکوشانه و فعالانه اهتمام ورزند.

باید توجه داشت که وضعیت کرونا در شوشتر اصلا شرایط مناسبی ندارد و کوچک‌ترین کم‌کاری، ساده‌انگاری و کوتاهی در انجام وظایف مستقیما با میزان تلفات ارتباط دارد.

جا دارد از همه مسئولان، متولیان و دست‌اندرکاران بخش درمان و سایر مسئولان در مدیریت این بیماری تشکر کنیم و درخواست توجه ویژه و اعمال صحیح محدودیت‌ها تا گذر از پیک سهمگین کنونی میسر شود.

نویسنده : مجتبی نارنج پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.