Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14164
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 10 مارس 2021 - 7:23 | ارسال توسط :

شوشتر در جمع شهرهای ممنوعه مسافرت نوروزی

شوشترخبر| محدودیت های ترافیکی و تردد به شهرهای مختلف کشور اعلام شد. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت های تردد کرونایی به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر را تشریح کرد. سرهنگ احمد شیرانی گفت: “سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و […]

شوشتر در جمع شهرهای ممنوعه مسافرت نوروزی

شوشترخبر| محدودیت های ترافیکی و تردد به شهرهای مختلف کشور اعلام شد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت های تردد کرونایی به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر را تشریح کرد.


سرهنگ احمد شیرانی گفت: “سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرهای مسافرپذیر مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم را نیز ندارند.”


شیرانی با بیان اینکه ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در سراسر کشور نیز پابرجاست، گفت: “اعلام شهرهای قرمز و نارنجی از طریق وزارت بهداشت و سامانه ماسک انجام می شود و شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی که سفر به آنها ممنوع است از این دو طریق اقدام کنند.”
افراد با احراز کارت شناسایی معتبر علیرغم پلاک متمایز از پلاک استان می توانند وارد استان شوندشهرهای استان خوزستان وضعیت قرمز و نارنجی دارند و تردد به آنها ممنوع است. 


براساس اعلام وزارت بهداشت در کل کشور ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند و شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
برخی شهرهای استان‌های شمالی، آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان و کرمان در وضعیت نارنجی قرار دارند. 


محدودیت‌های اعلام شده توسط پلیس برای روزهای آتی است و هنوز درباره سفرهای نوروزی تصمیم قطعی اتخاذ نشده است و باید منتظر  ماند و دید ستاد کرونا چه تصمیمی می گیرد. با این حال رییس جمهور روز گذشته اعلام کرد تردد به همه شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.