Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 15296
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۴ | ارسال توسط :

شهردار قوی، سالم و به دور از رانت انتخاب می‌کنیم

شوشترخبر| رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: عدم انطباق برنامه‌های شورا با شهردار موجب شد تا به کار شهردار فعلی در این منصب پایان دهیم. برای انتخاب شهردار جدید بیش از ۱۰ گزینه در نظر داریم که تک تک آن‌ها را با دقت و حساسیت بررسی خواهیم کرد. محمد حسین پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شوشتر […]

شهردار قوی، سالم و به دور از رانت انتخاب می‌کنیم

شوشترخبر| رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: عدم انطباق برنامه‌های شورا با شهردار موجب شد تا به کار شهردار فعلی در این منصب پایان دهیم. برای انتخاب شهردار جدید بیش از ۱۰ گزینه در نظر داریم که تک تک آن‌ها را با دقت و حساسیت بررسی خواهیم کرد.

محمد حسین پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شوشتر ظهر امروز اظهار کرد: در خصوص قطع همکاری شورا با آقای اسکندری‌نیا به عنوان شهردار، باید بگویم که هیچگونه عزلی صورت نگرفت چرا که اصلاً انتصابی انجام نشده بود بنابراین از کلمه عزل نباید استفاده شود. مصوبه شورا برای انتخاب شهردار زمانی نهایی است که مراحل اداری را طی کرده و به تایید استانداری و فرمانداری برسد که ما در شورا امورات بعد از رای اعتماد را ادامه ندادیم تا بتوانیم بررسی بیشتری انجام دهیم.

وی در رابطه با دلیل این قطع همکاری اذعان کرد: از ابتدای شروع به کار شورا قرار بر این بود مهلت سه ماهه‌ای جهت بررسی برنامه‌های شورا و نحوه همکاری با شهردار در نظر بگیریم. در این دو هفته با توجه به بازدیدها و بررسی‌های شبانه‌روزی و جلساتی که برای برنامه‌ریزی‌ها داشتیم تصمیم به قطع همکاری گرفتیم.

وی اضافه کرد: دلیل اصلی پایان همکاری آقای اسکندری به عنوان شهردار عدم انطباق دیدگاه‌ها و برنامه‌های اعضای شورای شهر با برنامه کاری ایشان و همچنین نظرات مردم و احترام به پیشنهادات شهروندان است.

پورمحمدی با بیان اینکه شهردار قوی، سالم و به دور از رانت انتخاب می‌کنیم گفت: مردم واقعاً در سال‌های گذشته رضایت لازم را نداشته‌اند چرا که لیاقت‌شان در دریافت خدمات بسیار بیش از این‌هاست بنابراین به دنبال یک شهردار قوی هستیم که بتوانیم چهار سال با او کار کنیم.

وی بیان کرد: نظرات مردم برای اعضای شورا بسیار مهم است و انتخاب شهردار وابسته به هدایت‌های خاص یا سفارش هیچ شخص و گروهی نخواهد بود.

گفتنی است، پس از آن که روز گذشته شورای شهر شوشتر رای اعتماد خود را از اسکندری نیا پس گرفت، ظهر امروز محمد اسفندیاری به عنوان سرپرست شهرداری شوشتر انتخاب شده است. او دارای کارشناسی ارشد شهرسازی بوده و سوابق خوبی در معاونت‌های شهرداری دارد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : فارس
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.