Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 13845
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ | ارسال توسط :

شمار بیماران کرونایی رشد چشم‌گیری داشته است؛ وضعیت نگران‌کننده است

شوشترنامه| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشترگفت: شمار بیماران کرونایی در شوشتر روبه افزایش است و وضعیت در مراکز درمانی نگران‌کننده است. به گزارش شوشترنامه، دکتر مجتبی کلانتر در نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شوشتر اظهار داشت: در روزهای گذشته رشد مراجعات بیماران علائم دار به مراکز درمانی نگران‌کننده بوده است، وضعیت مساعد نیست […]

شمار بیماران کرونایی رشد چشم‌گیری داشته است؛ وضعیت نگران‌کننده است

شوشترنامه| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشترگفت: شمار بیماران کرونایی در شوشتر روبه افزایش است و وضعیت در مراکز درمانی نگران‌کننده است.

به گزارش شوشترنامه، دکتر مجتبی کلانتر در نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شوشتر اظهار داشت: در روزهای گذشته رشد مراجعات بیماران علائم دار به مراکز درمانی نگران‌کننده بوده است، وضعیت مساعد نیست و نگران افزایش چشم‌گیر در آینده نزدیک هستیم.

وی افزود: در شهرستان مراسمات زیادی برگزار می‌شود، بسیاری از مراسمات مذهبی با پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که رضایت‌بخش است، در روزهای گذشته مراسمی برای ۱۳ آبان برگزار شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود ولی ایراداتی داشت که تذکر داده شد.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان شوشتر با بررسی‌های انجام‌شده مراسمات مذهبی با رعایت ۱۰۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک و… انجام‌شده است ولی در کنار این مراسمات مراسمات عروسی و عزایی برگزار می‌شود که اصلاً پروتکل‌ها در این مراسمات رعایت نمی‌شود که همین امر نگران‌کننده است.

این مقام مسئول با اشاره به یکی از شهرهای مجاور شوشتر گفت: مثلاً در شهر شرافت پس از درگذشت فردی که چهار ماه از فوتش می‌گذرد مراسم یادبود بسیار شلوغی برگزارشده است، این مراسم چه توجیهی دارد؟

وی تاکید کرد: در دانشکده علوم پزشکی شوشتر امکانات را برای درمان بیماران کرونایی ایجاد کرده‌ایم ولی واقعاً انقدر پرسنل برای خدمات‌دهی نداریم، تعداد پرستار، پزشک و… محدود است، شوشتر هنوز به آن شرایط نرسیده که مانند سایر شهرها در پارکینگ‌ها بیمار بستری کنیم ولی محدودیت امکانات و پرسنل کادر درمان برای پذیرش بیمار محدودیت ایجاد می‌کند.

کلانتر خاطر نشان کرد: شوشتر یکی از شهرهایی بود که به دلیل همراهی امام‌جمعه محترم و روحانیت نماز جمعه را تعطیل کرد و الان نیز در بسیاری از امور روحانیت همراه و همکار کادر درمان هستند که واقعاً جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: فرمانداری در اجرای مصوبات با دانشکده علوم پزشکی همکاری بسیار زیادی داشته است، از شخص فرماندار و معاون محترمشان برای پیگیری امور تشکر می‌کنم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: برای اجرای مصوبات و تحقق امور و تصمیمات نیازمند نظارت ویژه و اختیارات برخورد در محل داریم.

انتهای پیام/کد خبرنگار: ۷۲۰۰۶

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.