Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12632
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ | ارسال توسط :

شایعات درباره مسیر پل شهید محمدی دروغ است

زیرگذر باید در اسرع وقت تکمیل شود اختصاص ۳۵۵ میلیون تومان برای مقبره شهدای مدافع حرم نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شایعات زیادی درباره مسیر پل شهید محمدی(پرنیان) و اتصال خیابان عمار به بلوار دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است که تماما دروغ هستند. به گزارش شوشترنامه، سهراب گیلانی در جلسه […]

شایعات درباره مسیر پل شهید محمدی دروغ است

زیرگذر باید در اسرع وقت تکمیل شود

اختصاص ۳۵۵ میلیون تومان برای مقبره شهدای مدافع حرم

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شایعات زیادی درباره مسیر پل شهید محمدی(پرنیان) و اتصال خیابان عمار به بلوار دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است که تماما دروغ هستند.

به گزارش شوشترنامه، سهراب گیلانی در جلسه شورای اداری شوشتر که به منظور معارفه شهردار جدید این شهر ترتیب داده شده بود اظهار کرد: در سال ۹۷ در سطح شهرستان شوشتر ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر مصوب کردیم، ۵۰۰ تن نیز برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان، این مصوبات را باید پیگیری و اجرایی کنید.

وی افزود: در مسکن مهر شوشتر پروژه آسفالت معابر فعال است، این پروژه از پروژه آسفالت شهری شوشتر مجزاست و وزارت راه و شهرسازی در حال اجرا است، ساخت مسجد جامع در این منطقه نیز در حال انجام است و پیشرفت خوبی داشته است.

وی به خیابان جدید علامه حاج شیخ جعفر شوشتری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در خیابانی که از روبروی عبدالله بانو آغاز و به بنیاد شهید قدیم ختم می شود، بسیاری از منازل خریداری شده و تخریب شده اند، این خیابان باید در اسرع وقت تکمیل و بهره برداری شود، برای تسریع آن در بودجه سال ۹۸ اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است تا بقیه منازل خریداری و تخریب کامل انجام شود.

گیلانی تاکید کرد: برای تکمیل مقبره شهدای مدافع حرم نیز ۳۵۵ میلیون تومان اعتبار از سه محل اعتباری در نظر گرفته شده است که این مقبره در خور شان شهدای مدافع حرم شهرستان شوشتر ساخته و بهره برداری شود.

وی به زیرگذر شوشتر نیز اشاره کرد و گفت: زیرگذر شوشتر خوب پیش می رفت، به دلیل بارندگی ها متوقف شد، این پروژه باید زودتر تکمیل و مردم از آن استفاده کنند.

*گزارش مبسوطی درباره سیل به هیئت رئیسه مجلس داده ام

گیلانی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی در نظارت بر امور اجرایی در سیل جاری در خوزستان بودم، ۳۰ روز مداوم بر خدمات رسانی بر سیل زدگان نظارت کردم، چهار بار به صورت هوایی بر امور نظارت کردم،  گزارشی ۲۱ صفحه ای برای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تدوین و ارائه کردم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در سطح شهرستان شوشتر ما به دنبال اجرای سیل بند ترسیم شده در سال ۱۳۷۴ هستیم، این سیل بند باید اجرا و تکمیل شود تا بخش زیادی از خطرات موجود برای روستاهای حاشیه دز شهرستان شوشتر برطرف شود.

وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر با ۴۱ روستای زیر آب رفته در استان خوزستان مقام سوم را از نظر مغروق شدن روستا داشته است، از مدیریت بحران در استان به دلیل مدیریت صحیح و اینکه یک کشته هم در سیل خوزستان ثبت نشد تشکر می کنم.

گیلانی افزود: من بررسی دقیق کرده ام، حتی در ایام سیل در همه روستاهای شعیبیه یک مرگ طبیعی هم نداشته ایم، این لطف خداوند است و واقعا محبت مردم در این شرایط مثال زدنی بود.

*اقدام آمریکا بی پاسخ نمی ماند

سهراب گیلانی در بخش هایی دیگر از سخنان خود درباره اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار نظر کرد و گفت: سپاه پاسداران بخشی از قانون اساسی ماست، این قانون اساسی با رای مستقیم مردم تعیین و تصویب شده است، تروریستی خواندن این نیروی ارزشی قطعا برای آمریکا تبعات خواهد داشت.

وی عنوان کرد: اقدامات آمریکا دقیقا علیه مردم است، دولت و مجلس تحت اوامر رهبری نظام در حال تدوین برنامه ای برای مقابله با اقدام آمریکا هستند و بی شک در این زمینه اقدامات طراحی می شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می گوییم حضور آمریکا در منطقه ما نامشروع است، آنها برای ما تروریسم هستند، پس ایران با تروریسم مقابله می کند.

وی گفت: همه کشورهایی که در حال صادرات نفت هستند بدانند که باید برای عبور نفت خود از تنگه هرمز با سپاه پاسداران جمهوری اسلامی هماهنگی های لازم را انجام دهند، چون مدیریت این تنگه برعهده سپاه پاسداران است.

خبرنگار: نارنج پور

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.