Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13156
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2019 - 15:19 | ارسال توسط :

انتخابات شوشتر | تخلفی از مدیری مشاهده شود برای تغییرش اقدام می‌کنم

فرماندار شوشتر گفت: تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات پیشرو مهم است و برای ما اولویت دارد، اینکه چه کسی می‌تواند رای مردم را به خود اختصاص دهد آن با مردم است؛ تخلفی از مدیری مشاهده شود برای تغییرش اقدام می‌کنم. به گزارش شوشترنامه | حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار […]

انتخابات شوشتر | تخلفی از مدیری مشاهده شود برای تغییرش اقدام می‌کنم

فرماندار شوشتر گفت: تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات پیشرو مهم است و برای ما اولویت دارد، اینکه چه کسی می‌تواند رای مردم را به خود اختصاص دهد آن با مردم است؛ تخلفی از مدیری مشاهده شود برای تغییرش اقدام می‌کنم.

به گزارش شوشترنامه | حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار داشت: آنچه اولویت نخست است برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و آرام است، چنین انتخاباتی می‌تواند تقویت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، در این زمینه همه باید کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، با درصد مشارکت بالا و آرام و سالم می‌تواند چشم دشمنان قسم‌خورده این نظام را کور کند، همه باید در این زمینه تلاش کنیم و از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم که بتوانیم به این اهداف برسیم.

وی تاکید کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهمیت فراوان دارد، انتخابات یک پروسه ملی است باید تلاش کنیم که حضور پرشور مردم چشم دشمنان را کور و آنها را مایوس خواهد کرد، از طرفی دوستداران نظام را خوشحال و امیدوار می‌کند.

پنبه‌دانه‌پور عنوان کرد: حضور در ستادهای انتخاباتی، فعالیت‌های تبلیغاتی و… در انتخابات طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات ممنوع است، هرگونه تحرک در این زمینه به ستاد پیشگری از تخلفات انتخاباتی گزارش می‌شود و در این زمینه به شدت تصمیم می‌گیرند.

وی یادآور شد: در ماه‌های گذشته از برخی تغییرات در سطح مدیریت‌های شهرستان شوشتر به دلیل اینکه شائبه سیاسی بودن تغییرات بوجود نیاید جلوگیری کردم، ولی در صورتی که تخلفی و یا تحرکی مشاهده کنم، بی‌شک برای تغییر مدیر در اسرع وقت اقدام می‌کنم و در این زمینه مسئولی گلایه‌مند نشود.

رئیس شورای تامین شهرستان شوشتر افزود: آخرت خود را به دنیای دیگری نفروشیم، من که در این زمینه تذکرات خود را دادم و در اصل قانون را در این زمینه یادآور شدم.

وی به فرازهایی از ماده یازده انتخابات اشاره کرد و عنوان کرد: طبق ماده یازده انتخابات همه امکانات دولتی، شرکت‌ها و… باید در اختیار برگزاری انتخابات باشد، توجه داشته باشید برگزاری انتخابات نه در اختیار کاندیدایی و یا له یا علیه کاندیدایی استفاده شود.

پنبه‌دانه‌پور با تاکید بر اینکه پس از افزایش قیمت بنزین قیمت‌ها در شهرستان بصورت جدی رصد می‌شود، افزود: قیمت‌ها روزانه هر ۱۲ ساعت یکبار در سطح شهرستان رصد می‌شود و گزارشی در این باره تهیه می‌گردد، افزایش قیمت وجود دارد که این افزایش قیمت از کسبه شوشتر نیست و از بنک‌دار و انباردارهاست که جنس به شوشتر می‌فرستند.

وی ضمن تقدیر از زحمات اداره صنعت‌، معدن و تجارت شوشتر افزود: اداره صمت شهرستان شوشتر با همکاری تعزیرات حکومتی شهرستان رصد بازار را به صورت دقیق برعهده دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند، شرایط در بازار در حال رصد و پایش است و قیمت‌ها تحت کنترل هستند.

وی به قیمت حمل و نقل عمومی در سطح شهرستان شوشتر اشاره کرد و افزود: گلایه‌هایی در این زمینه از سوی مردم به ما رسیده است، بررسی کردیم و در اسرع وقت سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شوشتر توانست مشکلات را بررسی و رفع کند.

وی از مهندس علیرضا تقی‌پور تشکر کرد و افزود: سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شوشتر با حضور همیشگی در امور و پایش و… توانست از بروز مشکلات در بخش سرویس مدارس جلوگیری کند ؛ با ثبت‌نام سرویس‌های مدارس بزودی وجوهی برای سرویس‌ها پرداخت می‌شود.

فرماندار شوشتر گفت: در سرویس‌های مدارس و … بین شهری و روستاها نیز جناب مهندس مالک تقی‌پور در اسرع وقت برای ثبت نام افراد اقدام کند، زمان تا پایان آذرماه بوده است، در اسرع وقت اقدام کنید که اگر انجام نشود کوتاهی تلقی می‌کنم.

وی ضمن تجلیل از فعالیت‌های انجام شده در دادگستری شهرستان شوشتر اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی جناب حاج‌آقا آباد در دادگستری شهرستان شوشتر هم به کاهش ورودی پرونده‌ها و هم به تکریم ارباب رجوع منتهی شده است، به نوبه خودم از این برادر سخت‌کوش، رزمنده و مخلص تشکر می‌کنم و همکاری با ایشان در شورای تامین واقعا برای بنده افتخاری است، اقدامات انجام شده ایشان باعث شده که امسال هم مانند سال قبل دستگاه قضا در شوشتر جایگاه برتر را در استان به خود اختصاص دهد.

رئیس شورای تامین شوشتر خاطر نشان کرد: فعالیت‌های دادستان پرتلاش، خوش‌فکر را ارج می‌نهم، حضور جناب موسوی و جناب آباد در شورای تامین با کوهی از تجربیات، عدالت و تقوای مثال‌زدنی از سویی و همراهی و هماهنگی دیگر اعضای شورای تامین بی‌تردید به زعم اعضای شورا این شوراها به هماهنگ‌ترین شورای تامین تبدیل کرده است.

وی گفت: این شورا ارتباط بسیار نزدیکی با روحانیت دارد، فرهنگ و فرهنگ‌سازی در کنار فعالیت برای حفظ امنیت در شرایطی مانند سیل نوروز گذشته باعث شد که در امورات تنها چیزی که بعد از خاطرات تلخ سیل و خسارت‌های وارده باقی بماند برادری و دوستی باشد.

خبرنگار: مجتبی نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.