Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15833
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۶:۱۳ | ارسال توسط :

برگزاری همایش اهمیت سواد رسانه‌ای برای مدیران ادارات شوشتر

شوشترخبر| پس از آنکه در هفته های گذشته بیانیه پر سر و صدای رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با مواجهه رسانه‌های شهرستان روبرو شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری همایش اهمیت سواد رسانه ای در مدیریت مطلوب ویژه مدیران ادارات در شوشتر خبر داد.

برگزاری همایش اهمیت سواد رسانه‌ای برای مدیران ادارات شوشتر

شوشترخبر| پس از آنکه در هفته های گذشته بیانیه پر سر و صدای رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با مواجهه همه جانبه رسانه‌های شهرستان روبرو شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری همایش اهمیت سواد رسانه ای در مدیریت مطلوب ویژه مدیران ادارات در شوشتر با تاکید فرماندار شوشتر خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت :خوشبختانه از آنجا که فرماندار تازه نفس شوشتر اشراف کاملی بر حوزه رسانه داشته و دارند از همان روزهای نخستین ورودشان به شوشتر بر اهمیت جایگاه رسانه ها ، ارتقاء سطح سواد رسانه ای به ویژه در بین مدیران و روابط عمومی های ادارات و ایجاد تعامل سازنده بین مسئولان و اصحاب خبر و رسانه تاکید داشتند .

علی بهرامی افزود : به همین منظور با همکاری فرمانداری شهرستان شوشتر و مساعدت معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مقرر گردید تا با حضور یکی از اساتید انقلابی و به نام حوزه ی خبر و رسانه ی استان خوزستان ، « همایش اهمیت سواد رسانه ای در مدیریت مطلوب » ، روز چهارشنبه همین هفته ویژه مدیران ( نوبت صبح) و روابط عمومی های ادارات ( نوبت عصر) در تالار فرهنگ شوشتر برگزار گردد .


دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر در پایان یادآور شد :بی شک بالاترین ارزش و امتیاز یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جلب رضایت مردم با خدمت صادقانه ، شبانه روزی و جهادی ست و راه دست یابی به این موفقیت ، با داشتن دانش رسانه ای در پاسخگویی و همراه ساختن و بهره مندی از ظرفیت های بالای اصحاب خبر و رسانه هموارتر خواهد شد .

لازم به یادآوری است همایش «اهمیت سواد رسانه ای در مدیریت مطلوب» روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ( ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه مدیران و ساعت ۱۳ تا ۱۵ ویژه روابط عمومی های ادارات) در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.

اقدام فرماندار شوشتر در اتفاقات اخیر و تاکید بر برگزاری همایش سواد رسانه‌ای برای مدیران دقیقا اشرافش را به حوزه خبر و اطلاع رسانی و اهمیت این جایگاه در توسعه پایدار نشان داد و تاکیدش بر برگزاری این نشست نشان از اهمیت دادن و به نحوی تخطئه رفتارهای منافی این سواد مهم است.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.