Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12646
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 01 می 2019 - 14:25 | ارسال توسط :

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت : نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با بیش از ٣ هزار عنوان در شهرستان شوشتر برپا شده است . به گزارش شوشترنامه، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با اعلام این خبر افزود : نمایشگاه کتاب با بیش ٣ هزار عنوان و […]

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت : نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با بیش از ٣ هزار عنوان در شهرستان شوشتر برپا شده است .


به گزارش شوشترنامه، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با اعلام این خبر افزود : نمایشگاه کتاب با بیش ٣ هزار عنوان و حدود١٠ هزار جلد کتاب از١ تا ٣٠ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای اندیشه شهرستان شوشتر برپا می باشد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت : کتابهای متنوعی ازجمله مذهبی، اجتماعی، تاریخی ، قرانی ، ادبیات، کودکان، دینی و کمک درسی و عناوین متنوع دیگری در این نمایشگاه ارائه گردیده که در جذب همه ی سلایق تاثیرگذار خواهد بود .

بهرامی اظهار داشت: کتاب باید در سبد خرید خانواده ها قرار گیرد آنگونه که کتاب را جزئی از نیازهای روزمره خود احساس کنند .

وی همچنین با اشاره به استقبال مردم شهرستان از نمایشگاه کتاب گفت :ان شاءالله بتوانیم مطابق با برنامه ریزی های انجام شده برای سال ٩٨ شاهد نمایشگاه های پربار و متنوعی در نقاط مختلف شهرستان باشیم.

خبرنگار: نارنج پور

| منبع خبر : ایرنا با تغییرات
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.