Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12749
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 28 جولای 2019 - 14:53 | ارسال توسط :

باز آفرینی ِ نعل وارونه …!

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در بیانیه‌ای مهم ضمن محکوم کردن فضای بسیار بد در فضای مجازی شهرستان شوشتر مواضع خود را در این زمینه به صورت شفاف بیان کرد، این بیانیه که با عنوان «باز آفرینی ِ نعل وارونه…!» نگاشته شده است به دفتر شوشترنامه ارسال گردیده است. به گزارش شوشترنامه، حجت الاسلام سیدمحمد […]

باز آفرینی ِ نعل وارونه …!

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در بیانیه‌ای مهم ضمن محکوم کردن فضای بسیار بد در فضای مجازی شهرستان شوشتر مواضع خود را در این زمینه به صورت شفاف بیان کرد، این بیانیه که با عنوان «باز آفرینی ِ نعل وارونه…!» نگاشته شده است به دفتر شوشترنامه ارسال گردیده است.

به گزارش شوشترنامه، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در بخش‌هایی از این بیانیه ابراز داشته است.

بسمه تعالی
مردم شریف ، آگاه و ولایتمدار شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه
با سلام
متاسفانه چند وقتی ست در فضای مجازی به شکلی سازمان‌ یافته و طراحی شده همه تخریب‌ها و ناسزاگویی‌ها ( از روی چاره و به ناچار ! ) به شکلی عجیب به بنده و اطرافیان بنده نسبت داده شده است !


در ابتدا اعلام دارم که بنده از این رفتارهای بسیار زشت و ناپسند ، سرک کشیدن در زندگی شخصی و بیان برخی الفاظ بسیار ناروا به خانواده ها، عقبه و اشخاص آبرومند و معتمد شهرستان های شوشتر و گتوند بسیار آزرده خاطر بوده ، از این حرکات زشت تبری جسته ، احقاق حق افرادی که در این چند وقت حقوق شان تضییع شده را خواهانم .


مسلما هر فردی مرتکب این حرکات و تخلفات (در فضای حقیقی و مجازی) شده باید پاسخگوی آنچه گفته یا نوشته باشد ؛ بااین حال این بازی ها و میدان بازی ها را و البته گردانندگان این برنامه ها را به خوبی می شناسم و تاکید می دارم بازی با آبروی انسانهای آبرومند و مومنین و معتمدین نه در دین مبین اسلام جایگاهی دارد و نه در سیره ی حضرت امام خمینی(ره) .


بی شک جهت دهندگان این نقشه شوم را ( با این همه به آب و آتش زدن های ناشیانه ) باید در اردوگاه بازندگان قافیه، جویا شد نه اخلاق مدارانی که در سه و نیم سال گذشته بجز تهمت، فحاشی، حذف مدیران مردمی از سمت‌های دولتی و سرک کشیدن در زندگی شخصی و بازی کردن با آبروی شخصی و خانوادگی شان در فضای مجازی و حقیقی چیزی عایدشان نشده است.

بی گمان در سه سال گذشته آنقدر سوژه برای نقد و انتقاد بجا وسازنده مهیاست که مجالی برای تخریب باقی نمی ماند . با این همه نگارندگان معلوم الهویه این بیانیه‌ها که سعی دارند اعمال ارتکابی دوستان و منسوبین خود را در فضای مجازی به بنده و تیم همراهم نسبت دهند بدانند که بدنیست در این زمینه قدری ذکاوت چاشنی تحرکات خلاف اخلاق خود کنند زیرا با تحلیل محتوایی تخریب ها می توان به سادگی فهمید که این بیانیه ها و تخریب ها به بیانیه های کدام تیم بیشتر شباهت دارد .


اگر چه :
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن دِرَوَد عاقبت کار که کِشت !

علی‌ایحال اعلام می دارم کانال‌ ارتباطی بنده با مردم شریف شوشتر و گتوند و حومه مشخص بوده و از طریق صفحه شخصی در اینستگرام همه سلایق سیاسی و جهت‌گیری های خود را اعلام داشته و خواهم داشت . غیر از این مجرا و برای ارتباط بیشتر با مردم عزیز این دیار ان شاءالله در ماه های آینده سایت شخصی اینجانب برای ارتباط بیشتر با مردم راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .


از منسوبین ، علاقه مندان ، حامیان و همراهان خود نیز می خواهم در مقابل تخریب ها و تهمت ها ی حتی ناروا به بنده (و تیم همراه) ، هم چون همیشه صبوری به خرج داده و از هر گونه حرکتی که خلاف عرف و شرع و قانون است خودداری نمایند .


به قول شاعر :
هر کس بد ما به خلق گوید
ما چهره ز غم نمی خراشیم
ما خوبی وی به خلق گوئیم
تا هر دو دروغ گفته باشیم.


دلیل این تاکید و توصیه آن است که
شما( تیم همراه بنده) آنقدر با اخلاق و با شرافت بوده و هستید که بدون تمسک به اکانت‌های فیک و جعلی و مخفی شدن زیر سایه شماره‌های بی هویت در فضای مجازی نظرات خود رابامنطقی قوی وصریح اعلام و دلسوزانه و خیرخواهانه در زمینه های مختلف اظهار نظر می کنید .

درپایان تاکیدمی کنم این بیانیه نه در پاسخ به برخی پیام های مطرح شده در فضای مجازی، بلکه اعلام جهت گیری شخصی، یکبار برای همیشه درباره بداخلاقی های موجود در فضای مجازی شوشتر و گتوند صادر شده تا ضمن محکوم کردن رفتارهای انجام شده از آن ابراز تبری کرده و منتظر اقدام انقلابی‌ مسئولین محترم شوشتر و گتوند، باهنجارشکنان باشیم .


ان شاء الله روزبه روزشاهدافزایش وحدت میان اقوام شوشتری ،عرب وبختیاری درمنطقه باشیم و با پرهیز ازایجاد( و یا دامن زدن به ) تفرقه که خواست دشمنان نظام و انقلاب است وافراددلال سیاسی وانتخاباتی ست، مسیر توسعه و آبادانی این دیار پر افتخار را به اتفاق هموار سازیم .
ان شاءالله تعالی

در بند آن نِه ایم که دشنام یا دعاست
یادش به خیر هر که ز ما یاد می کند !

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
سید محمد سادات ابراهیمی
ششم تیر ماه ۱۳۹۸

| منبع خبر : اختصاصی/بیانیه بسیار مهم حجت الاسلام سادات ابراهیمی درباره تخریب‌های فضای مجازی؛
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.