Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12793
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 07 آگوست 2019 - 17:13 | ارسال توسط :

افتخار شرافت شوشتر رقبای خود را در لیگ دسته سوم کشور شناخت

لیگ دسته سوم کشور در تهران قرعه کشی شد و افتخار شرافت شوشتر رقبای خود را در این لیگ فوتبال کشور شناخت، حال باید تیم برای رویارویی با رقبا آماده شود. به گزارش شوشترنامه، لیگ دسته سوم کشور در حالی قرعه کشی شد که به زعم بسیاری از فوتبال دوستان و آشنایان به فوتبال قرعه […]

افتخار شرافت شوشتر رقبای خود را در لیگ دسته سوم کشور شناخت

لیگ دسته سوم کشور در تهران قرعه کشی شد و افتخار شرافت شوشتر رقبای خود را در این لیگ فوتبال کشور شناخت، حال باید تیم برای رویارویی با رقبا آماده شود.

به گزارش شوشترنامه، لیگ دسته سوم کشور در حالی قرعه کشی شد که به زعم بسیاری از فوتبال دوستان و آشنایان به فوتبال قرعه شوشتر بسیار خوب رقم خورده است.

بر اساس اخبار رسیده از قرعه کشی لیگ دسته سوم کشور، افتخار شرافت شوشتر در این قرعه کشی در گروه چهارم، هم گروه با پرسپولیس دزفول، استقلال ماهشهر، استقلال بندرگز بوشهر، شاهین بندر عامری، تامرادی کهگیلویه، بویراحمد یاسوج، المپیک دورود، بهزیستی لرستان، زرموکت بروجن، غلامی کرمانشاه و کوثر مهران شده است.

بهزاد زلکی سرمربی این تیم در گفت‌و‌گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: بزودی برای آماده سازی تیم اقدام می‌کنیم، در این روند بسیار از برنامه عقب هستیم و نیاز داریم تا فوتبال دوستان، اهالی فوتبال و بازیکنان برای موفقیت این تیم در کنار کادر قرار گیرند.

وی عنوان کرد: امسال شوشتر در لیگ فوتبال کشور افتخار شرافت شوشتر نامی برای طرح دارد، باید بکوشیم تا این تیم برای شوشتر نام پرآوازه مانند اسمش رقم بزند.

به گزارش شوشترنامه، بزودی برنامه کامل بازی‌های لیگ دسته سه و قرعه افتخار شرافت شوشتر از طریق واحد چند رسانه‌ای شوشترنامه منتشر می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.