يكشنبه 26 ارديبهشت 95 - 10:42
کد خبر: 13535

رایزنی های قوت گرفته است؛
چه کسی رئیس اداره آموزش پرورش شوشتر می شود؟

*پس از تغییر فرماندار و انتصاب رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر در روز گذشته رایزنی ها برای انتصابات جدید در سایر ادارات شهرستان شوشتر قوت گرفته است، از جمله اداراتی که بسیاری در حال رایزنی و معرفی گزینه هستند اداره اموزش و پرورش شهرستان شوشتر است که تغییر در این اداره بسیار حاشیه ساز خواهد بود.

به گزارش شوشترنامه، بر اساس اعلام های غیررسمی مدیر فعلی اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر که پیشتر در این شهرستان مدیریت حراست این اداره را نیز برعهده داشته است، خرداد ماه جاری بازنشسته می شود و بر این اساس اصلی ترین تغییرات در هفته های آینده به این اداره اختصاص دارد زیرا بیش از 5 هزار پرسنل داشته و انتصاب در این اداره بسیار حساس می تواند باشد.

برای جایگزینی احمد شهرانی گزینه های مختلفی وجود دارد و گزینه هایی نیز مطرح است ولی محتمل ترین گزینه ها به ابراهیم نامداری، سیدمحمدرضا حسینی مرعشی، علی رضا معینی، محمد حسن کجباف هستند.

رقابت بین نامداری، کجباف و معینی بسیار زیاد است و برخی نیز بر این باورند که رقابت اصلی بین معینی و کجباف است ولی آنچه مشخص است مدیر آتی اداره آموزش و پرورش شوشتر از این جمع بلند می شود.

رایزنی هایی برای ریاست علی رضا معینی انجام شده است که هنوز تائید نشده و برخی نیز محمدحسن کجباف را به دلیل سابقه معاونت در این اداره و انتصاب به خانواده شهدا را گزینه مناسبی می دانند.

از سویی ابراهیم نامداری که در حال حاضر مسئول حراست این اداره است نیز برای تصدی سمت ریاست اداره مطرح شده است، ولی باید دید نامداری می تواند طرح شهرانی در طی کردن مسئولیت حراست به ریاست را عملی کند یا در این زمینه ناکام خواهد ماند.

معینی و کجبافی هر دو از نیروهای ارزشی، با اخلاق و توانمند اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر هستند که نیروهای این اداره از زمان حضورشان در خاطره خوشی در یاد دارند.

انتهای پیام/

نظرات
نظرات منتشر شده: 32   در انتظار: 8   غیر قابل انتشار: 26  
علی
28
پاسخ
31
يكشنبه 26 ارديبهشت95
نامدا ی نباید رییس بشه چون ازطیف سادات ابراهیمیه اقای کجبافی بهترین گزینه هستش به نظر بنده خانواده ای متدین ومذهبی وبرادرشهید
علی
0
19
چهارشنبه 27 مرداد95
ببخشید طوری صحبت می کنید انگار بقیه خانواده هاشون مشکل دارن کسایی که میگن نامداری نباید رییس بشه ازحسادته نامدای لیاقتش خیلی بالاتر از اینه که بخواد رییس شوشتر بشه نامداری هم خانوادش خیلی متدین ومذهبین .لطفا شما هم حرفاتون رو قبل نوشتن تصحیح کنید باعث سوء تفاهم برا دیگران نشه
مهدی
18
پاسخ
31
يكشنبه 26 ارديبهشت95
اقای سید محمدرضاحسینی مرعشی هم گزینه خوبیه سید وادم باادب وتحصیل کرده
سلمان
3
13
شنبه 06 شهريور95
سلام مگه بقیه بی ادب و بی سواد هستند. مشخصه که همه حرفها از روی بغض و کینه ی
عبدالله
14
پاسخ
28
يكشنبه 26 ارديبهشت95
با سلام
ضمن سپاس از اطلاع رساني به موقع، به نظر من مدير موفقي مثل جناب آقاي امير جلوداريان هم گزينه مناسبي براي اين منظور مي تواند باشد
محمدحسن
28
پاسخ
24
يكشنبه 26 ارديبهشت95
بنظرمن علیرضضامعینی سوابق بسیارمفیدتری ازبقیه گزینه هاداشته وتحصیلات علمی ایشان نیزمرتبط باموضوع است.
فرهنگی
26
پاسخ
24
يكشنبه 26 ارديبهشت95
فقط مونده نامداری رییس هم بشه.
فرهنگیان شوشتر
23
17
چهارشنبه 29 ارديبهشت95
احسنت موافقم
دانشجو
32
پاسخ
5
دوشنبه 27 ارديبهشت95
دوستان عزیز ملاک اصلی سابقه اجرایی موفق است و در نظر گرفتن خانواده شهدا و سید بودن و خیلی از این قبیل حرف ها بی سوادی جامعه رو میرسون
فرهنگی ام
18
پاسخ
2
دوشنبه 27 ارديبهشت95
باسلام وخسته نباشید خدمت مدیر مسول و کارکنان محترم سایت وزین شوشتر نامه .
وسلامی هم بکنم خدمت بازدید کنندگان محترم سایت //
باید خدمت همه شما عرض کنم شهرستان شوشتر بیش از ۶۰ اداره وارگان دولتی دارد که کارکنان برخی از این ادارات از معلمان شوشتر هم زیاد ترهستند.
درتمام این ادارات بجز آموزش وپرورش نصب و عزل مدیر بی سروصدا وگاهی محرمانه صورت می گیرد . بنده به عنوان یک فرهنگی از درج چنین اخباری که درحد گمانه زنی آن هم برای ارگانی مثل آموزش وپرورش انتقاد دارم به دلایل زیر :
۱- هم اکنون درآستانه امتحانات آخر سال تمام مقاطع تحصیلی هستیم که به نوعی تقریبا تمام شهروندان شهرستان را درگیر کرده است وبعضا خانواده هارا حساس نموده تا فرزندانشان بتوانند نتیجه خوبی ازاین امتحانات کسب نمایند.آیا درج چنین اخباری که فقط درحد یک پیش بینی است حساسیت را زیاد و حتی دربرخی خانواده ها بحرانی نمی کند؟آیا فکر وذکر معلم را که باید به روی گرفتن امتحانی سالم وبدون حاشیه متمرکز شده باشد را منحرف نمی سازد؟
۲- عزل ونصب هرمدیر مراحلی دارد که باید طی شود.
۳- آیا افراد ذکر شده از بردن نامشان رضایت دارند؟
این مطالب را که نوشتم نه اینکه بخواهم از مدیر فعلی دفاع کنم ، بلکه بعنوان یک فرهنگی وظیفه خودم دیدم مطرح نمایم
موفق باشید.
احسان
12
9
چهارشنبه 29 ارديبهشت95
خانواده ها چکار رییس اداره اموزش پرورش دارن ؟
هواسشون به بچه های خودشون باشه
میلاد خیاط
7
پاسخ
27
دوشنبه 27 ارديبهشت95
جناب اقای حاج محمد حسن کجبافی گزینه بسیار مناسبی برای این پست کلیدی هستند امید وارم ایشون مانند قبل برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام هاشون رو استوار تر کنند چه رییس بشوند چه نشوند
حسن40
32
پاسخ
1
سه شنبه 28 ارديبهشت95
دوستان عزیز سابقه کار اجرایی با سابقه کار آموزشی فرق میکنه بدون نام بردن از شخص خاصی باید دانست پروسه کار آموزشی با تمام گستردگی ها وپیچیده گی ها حتما حتما باید مدنظر قرار گیرد
فرهنگی
15
پاسخ
22
چهارشنبه 29 ارديبهشت95
آقای نامداری گزینه ی مناسبی ست.
طیف سادات.گیلانی و غیره اینجا نبایدقاطی این مساله بشه.مهم پیشرفت اپ شوشتره.
علی
0
9
دوشنبه 08 شهريور95
احسنت به شما واقعا راست میگید
آبگرمک سفلی
5
پاسخ
35
پنجشنبه 30 ارديبهشت95
آقای لطیفی هم بنظر اینجانب شخصی کاردان و با سابقه مدیریتی خوبی هستند و از طرفی لیاقت این پست مهم را دارا میباشند.از جنس مردم روستایی بوده و مشکلات لایه لایه جامعه شوشتر را با پوست و استخوان خود لمس نموده اند
ناصر
14
پاسخ
2
جمعه 31 ارديبهشت95
بسیار متاسفم برای افرادی که در حال حاضر هم برطبل قومیت گرایی می زنند و حتی از واژه شایسته سالاری هم می ترسند بطوری که از انتشار پیامی که در آن قید شده امیدوارم هرکس که با توجه به توانایی که دارد متصدی این امر خطیر شد،همکارانش را از بین مجموعه شایستهای همه قومیتها انتخاب کند خودداری کرده وپیام راغیر قابل انتشار دانسته اند. بسیار متاسفم
ر...س...آ
16
پاسخ
2
جمعه 31 ارديبهشت95
باسلام و خسته نباشید خدمت همشهریان عزیز.
فقط خواستم بگم ای کاش یک مسئولی وقتی به یک پست وصندلی برسه یه نگاهی به پشت سر شهرمون بندازه و به این قضیه قومیتگرایی فکر کنه ک طی این مدت چه عاملی بجز همین قضیه باعث عقب ماندگی شهرمون شده؟؟؟
واقعا کدوم یکی از ما وقتی بریم دزفول (50کیلومتر) رومون میشه اهل شوشتر هستیم؟؟
بذارید این دوره بفکر شایسته سالاری باشیم ن قومیت...
سعادت
17
پاسخ
22
شنبه 01 خرداد95
همه عزیزانی که از آنها نام برده شده ازسرمایه های آموزش وپرورش هستند ولی درحال حاضر برای بازگشت آرامش به جامعه فرهنگی بهترین گزینه نامداری می باشد که فردی باتجربه درسیستم اداری وفاقد گرایش قومی می باشد
علی
0
12
چهارشنبه 10 شهريور95
کاملا بانظرجنابعالی موافقم
محمد
15
پاسخ
4
پنجشنبه 06 خرداد95
فعلا که کجباف هل دادند توی بهداشت
سید هاشم
19
پاسخ
3
چهارشنبه 13 مرداد95
سلام،به همه،اقای معینی شایسته این پست است،که واقعا کاربلد ومدیر است، فقط او میتواند به اوضاع بد این اداره سروسامان دهد.من به تغییرات اداره خیلی امیدوارم
حسین
2
پاسخ
19
شنبه 23 مرداد95
همان رئیس قبلی بهترین گزینه است
علی
3
پاسخ
17
چهارشنبه 27 مرداد95
هیچکس مثل مهندس ابراهیم نامداری نمیتونه آموزش وپرورش رو اداره کنه دلسوز ومتعهد.بیایید یکبار هم که شده خدایی باشیم که فردای قیامت باید جوابگوی تمام این تفرقه افکنی ها وتضریب ها را بدهیم .من به عنوان یک فرهنگی شاهد تمام تلاش های دلسوزانه جناب نامداری برای آموزش وپرورش بوده وهستم .ایشون هم میتونست مثل بقیه نسبت به خیلی چیزها بی تفاوت باشه اما به ولله خیلی ها حقش رو خوردن حق ایشون حتی میتونست مدیرکل استان باشه چون واقعا شایسته این پسته.
فرهنگی
3
0
شنبه 03 مهر95
ببخشید،میشه بگویید مهندس؟؟؟ چه هستند!!!
فرهنگى
21
پاسخ
2
سه شنبه 02 شهريور95
معينى
علی
1
2
يكشنبه 18 مهر95
قبل از اینکه به قضاوت درباره افراد بپردازید خودتون رو اصلاح کنید نه مدام علیه این واون فتوا بدین .صحبت های شما بوی حسادت میدهد
علی
3
پاسخ
14
دوشنبه 08 شهريور95
جا داره تو این سایت تشکر ویژه ای داشته باشم از برادر خوبمون جناب نامداری که دلسوزانه به آموزش وپرورش خدمت می کنند وهمواره حلال مشکلات قشر فرهنگی شوشتر هستند.سپاس برادر عزیز اجرکم عندالله.
اموزگار
16
پاسخ
2
پنجشنبه 11 شهريور95
فقط معینی شایسته هست...
کوروش
9
پاسخ
1
شنبه 10 مهر95
با سلام آقای معینی گزینه بهتریه آدم درستکار ومتدین و۸سال در اسارت رژیم بعثی عراق بوده است واهل زد وبند وآشنا بازی مثل مدیر فعلی نیست
تایید کوروش
6
1
شنبه 17 مهر95
دقیقا گل گفتید
علی
1
پاسخ