Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14020
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ | ارسال توسط :

۲۵ بانوی جهادگر به بیمارستان خانم الأنبیاء شوشتر اعزام شدند

شوشترخبر| پس از اعلام آمادگی خواهران طلبه خوزستانی برای اعزام به بیمارستان‌های کرونایی، نخستین گروه از جهادی بانوان برای همراهی کادر درمان و پزشکی، به بیمارستان خاتم الأنبیاء شوشتر اعزام شدند. با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در خوزستان و اعلام وضعیت قرمز در چندین شهرستان از جمله شوشتر، طلاب جهادگر مدرسه علمیه خواهران […]

۲۵ بانوی جهادگر به بیمارستان خانم الأنبیاء شوشتر اعزام شدند

شوشترخبر| پس از اعلام آمادگی خواهران طلبه خوزستانی برای اعزام به بیمارستان‌های کرونایی، نخستین گروه از جهادی بانوان برای همراهی کادر درمان و پزشکی، به بیمارستان خاتم الأنبیاء شوشتر اعزام شدند.

با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در خوزستان و اعلام وضعیت قرمز در چندین شهرستان از جمله شوشتر، طلاب جهادگر مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) این شهرستان، برای همراهی کادر درمان و پزشکی و خدمت‌رسانی به بیماران، عازم بیمارستان‌های کرونایی شوشتر شدند.

این گروه‌های جهادی خواهران، همچون ماه های قبل که با حضور پررنگ خود خدمات بسیار زیادی در جامعه از جمله «تولید ماسک»، «تغسیل اموات کرونایی» و «همراهی بیماران کرونایی» را بر عهده داشتند، در موج چهارم نیز، بار دیگر وارد میدان شده و به‌عنوان همراه جهادی، برای امیدبخشی و کمک به بیماران خانم و همچنین کمک به کادر درمان و پزشکی، راهی بیمارستان‌های کرونایی این شهر شدند.

بر این اساس نیز، نخستین گروه جهادی مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع)، متشکل از ۲۵ بانوی جهادی از امروز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در بیمارستان کرونایی شوشتر مستقر شده و به انجام فعالیت‌های خدماتی می‌پردازند.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه امکان استقرار همراه بیمار برای ارائه خدمت به هر بیمار در بیمارستان‌ها وجود ندارد، طلاب جهادگر، به‌عنوان همراه بیمار در بیمارستان‌ها مستقر و به بیماران کرونایی خدمت رسانی می‌کنند

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.