Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14195
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 12 مارس 2021 - 1:30 | ارسال توسط :

یک کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در شوشتر

شوشترخبر| رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌های پزشکی شوشتر از فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در این شهرستان خبر داد. علیرضا ذرتی اظهار کرد: عصر پنج شنبه یک مورد واژگونی خودروی سواری پژو پارس در جاده روستایی شهرک شهید قلی پور از توابع شهرستان شوشتر، به مرکز فوریت‌های […]

یک کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در شوشتر

شوشترخبر| رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌های پزشکی شوشتر از فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

علیرضا ذرتی اظهار کرد: عصر پنج شنبه یک مورد واژگونی خودروی سواری پژو پارس در جاده روستایی شهرک شهید قلی پور از توابع شهرستان شوشتر، به مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر اعلام شد که به سرعت یک دستگاه آمبولانس از پایگاه شهری شهر شرافت و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه شهری مسکن مهر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: راننده خودروی سواری دچار مولتیپل تروما شده بود و به دنبال جراحات شدید وارده هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشته که عملیات احیا توسط پرسنل ۱۱۵ آغاز شده و انتقال سریع به بیمارستان صورت گرفت، احیا در اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ادامه داشته و به رغم تلاش‌های تیم احیا بیمارستان اما بیمار فوت کرد.

ذرتی عنوان کرد: چهار نفر دیگر از مصدومان قبل از رسیدن آمبولانس کمکی که از شهر اعزام شده بود، با وسیله شخصی به بیمارستان خاتم منتقل شدند.

بنا به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌های پزشکی شوشتر، علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : مهر
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.