Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 13143
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ | ارسال توسط :

آغاز فعالیت اسنپ در شوش و شوشتر / کد تخفیف ویژه برای مردم شوشتر

شوشترنامه| اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز کرده و آماده خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر و دزفول) در دسترس است. همزمان با فعالیت اسنپ در این دو شهر به رسم […]

آغاز فعالیت اسنپ در شوش و شوشتر / کد تخفیف ویژه برای مردم شوشتر

شوشترنامه| اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز کرده و آماده خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر و دزفول) در دسترس است.

همزمان با فعالیت اسنپ در این دو شهر به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای شوش و شوشتر سفر رایگانی در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از سفر رایگان در شهرهای شوش و شوشتر می‌توانید عبارت Hi-Shush را در بخش«کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان (تا سقف ۶ هزار تومان) هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۳۰ آذر ماه اعتبار دارد.

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرده و شهروندان در سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته.

خبرنگار: نارنج پور

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.