Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17928
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ | ارسال توسط :

پنج‌شنبه‌های بدون پسماند تعطیل شد/ ابتکاری بدون پشتوانه علمی و عملی معاون سابق خدمات شهری

شوشترخبر| ابتکار بدون پشتوانه علمی و عملی پنج‌شنبه‌های بدون پسماند معاونت سابق خدمات شهری شهرداری شوشتر با درآیت و تدبیر معاون جدید خدمات شهری شهرداری تعطیل شده است. مجتبی نارنج‌پور_ نویسنده و روزنامه‌نگار| شوشتر شهری گردشگر پذیر در تمام فصول سال است و امکان ندارد بتوان خدمات رسانی در قالب جمع‌آوری پسماند را آنهم در […]

پنج‌شنبه‌های بدون پسماند تعطیل شد/ ابتکاری بدون پشتوانه علمی و عملی معاون سابق خدمات شهری

شوشترخبر| ابتکار بدون پشتوانه علمی و عملی پنج‌شنبه‌های بدون پسماند معاونت سابق خدمات شهری شهرداری شوشتر با درآیت و تدبیر معاون جدید خدمات شهری شهرداری تعطیل شده است.

مجتبی نارنج‌پور_ نویسنده و روزنامه‌نگار| شوشتر شهری گردشگر پذیر در تمام فصول سال است و امکان ندارد بتوان خدمات رسانی در قالب جمع‌آوری پسماند را آنهم در روزهای پایانی هفته تعطیل کرد.

در این باره معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: شهرداری دستگاهی خدمات‌رسان است و خدمات رسانی نمی‌تواند با هیچ توجیهی تعطیل شود آنهم در حوزه خدمات شهری و جمع‌آوری‌زباله، به این دلیل پنج‌شنبه‌های بدون پسماند را تعطیل کردیم تا در تمام ایام هفته خدمات‌رسانی با کیفیتی استاندارد و یکسان انجام پذیرد.

سیدحسین محمدنژاد عنوان کرد: اجرای چنین طرحی نیازمند فعالیت گسترده فرهنگی، فرهنگ‌سازی و صدالبته همراهی شهروندان و … است، البته در شهری مانند شوشتر که در روزهای انتهای هفته جمعیتی کثیر را در خود جای می‌دهد اجرای آن در آخر هفته قدری بدسلیقگی بود.

حذف ابتکار بدون پشتوانه علمی و عملی پنج‌شنبه‌های بدون پسماند شجاعتی مثال‌زدنی، بینشی عمیق و تلاشی برای خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود که در دور جدید معاونت خدمات‌شهری به وضوح دیده می‌شود.

پرهیز از اجرای طرح‌های عاری از پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر، مقابله با طرح‌های احساسی و بدور از سواد اجتماعی بهتر است در این دوره معاونت خدمات شهری شهرداری در دستور کار باشد که با بررسی‌های انجام شده چنین مهمی با حضور محمدنژاد در دستور کار این معاونت قرار دارد.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.