Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14056
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ | ارسال توسط :

پروژه‌های درمانی را با افق بلندنظرانه طراحی کنید

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی را با افق بلند نظرانه طراحی کنید، در این پروژه‌ها توجه داشته باشید آینده و توسعه شهرستان در نظر گرفته شده باشد. سهراب گیلانی ظهر امروز در آیین کلینگ زنی‌ پروژه‌های بهداشت و درمان شوشتر شامل پروژه مرکز درمان ناباروری […]

پروژه‌های درمانی را با افق بلندنظرانه طراحی کنید

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی را با افق بلند نظرانه طراحی کنید، در این پروژه‌ها توجه داشته باشید آینده و توسعه شهرستان در نظر گرفته شده باشد.

سهراب گیلانی ظهر امروز در آیین کلینگ زنی‌ پروژه‌های بهداشت و درمان شوشتر شامل پروژه مرکز درمان ناباروری و نازایی، آزمایشگاه آب و زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی اظهار داشت: در طراحی پروژه‌های جدید باید افق‌های بلند مدنظر باشد، توجه داشته باشید که در این بین توسعه شهرستان و رشد جمعیت مدنظر باشد.

وی با تاکید بر اینکه خیران در فعالیت خیرخواهانه در سطح شهرستان رغبت مشارکت بسیار زیادی دارند، تاکید کرد: در بخش بهداشت و درمان، مدرسه سازی، کمک مومنانه و… خیران همیشه پیش‌گام بوده‌اند که از همه آنها تقدیر می‌کنم و جا دارد از خانواده محترم و شریف جاگیر که در این پروژه بزرگ پیشگام شدند نیز تقدیر کنم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: رشد چشم‌گیر در بخش درمان و سلامت در پنج سال گذشته بسیار زیاد بوده است، در این بین نباید احساس تنگنا کرد و مشکل اعتباری و تجهیزاتی هرچه باشد قابل حل است و پیگیری می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی سریع پروژه مرکز درمان ناباروری گرهی از مشکلات مردم باز شود و گامی موثرتر در راستای تکمیل زنجیره درمان در سطح شهرستان شوشتر برداشته شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.