Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15293
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۳ | ارسال توسط :

ورود محموله جدید واکسن به شهرستان شوشتر

شوشترخبر| محموله جدید شامل ۲ هزار دوز واکسن سینوفارم چین به شهرستان شوشتر وارد شد . معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به ورود محموله جدید واکسن سینوفارم به این شهرستان گفت : تزریق این واکسن ها به گروههای هدف از فردا آغاز می شود.دکتر نایب فدایی افزود : این محموله برای تزریق […]

ورود محموله جدید واکسن به شهرستان شوشتر

شوشترخبر| محموله جدید شامل ۲ هزار دوز واکسن سینوفارم چین به شهرستان شوشتر وارد شد .

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به ورود محموله جدید واکسن سینوفارم به این شهرستان گفت : تزریق این واکسن ها به گروههای هدف از فردا آغاز می شود.
دکتر نایب فدایی افزود : این محموله برای تزریق مرحله اول و دوم است، اما اولویت تزریق در این دوره با افرادی است که باید نوبت دوم واکسن خود را تزریق کنند.

وی گفت: در حال حاضر واکسن سینوفارم برای تزریق در نوبت اول و دوم، واکسن آسترازنکا نوبت دوم و واکسن برکت نوبت اول و دوم در شهرستان موجود است که واجدین شرایط یعنی افراد متولد سال ۱۳۶۲ و قبل از آن (افراد ۳۸ سال به بالا) می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن اقدام به انجام واکسیناسیون کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوشتر همچنین عنوان کرد: تا کنون بیش از ۵۰ هزار دوز واکسن در شهرستان شوشتر تزریق شده و هم اکنون پوشش واکسیناسیون در شهرستان شوشتر به حدود ۳۰ درصد رسیده است که خوشبختانه نسبت به میانگین کشوری ازشرایط بهتری برخوردار است.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : صدا و سیما
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.