Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13985
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ | ارسال توسط :

واقعیت عدم شرکت میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه گردشگری وضعیت قرمز کرونایی است یا کف‌گیر به ته‌دیگ خورده است؟

مجتبی نارنج‌پور مدیر مسئول- شوشترخبر(شوشترنامه)| از صبح امروز تعدادی از فعالان گردشگری با برقراری تماس با شبکه خبری نامه ابراز داشتند که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با آنها تماس گرفته شده است که به دلیل شرایط قرمز کرونایی به خوزستان اجازه شرکت در نمایشگاه داده نشده است و شرکت […]

واقعیت عدم شرکت میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه گردشگری وضعیت قرمز کرونایی است یا کف‌گیر به ته‌دیگ خورده است؟

مجتبی نارنج‌پور مدیر مسئول- شوشترخبر(شوشترنامه)| از صبح امروز تعدادی از فعالان گردشگری با برقراری تماس با شبکه خبری نامه ابراز داشتند که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با آنها تماس گرفته شده است که به دلیل شرایط قرمز کرونایی به خوزستان اجازه شرکت در نمایشگاه داده نشده است و شرکت در نمایشگاه لغو شده است.

ولی واقعا ماجرا چیست؟ با پیگیری شبکه خبری نامه با مدیران منطقه آزاد اروند مشخص شد که امسال هم مثل سال‌های قبل منطقه آزاد اروند در نمایشگاه شرکت کرده است و در حال حاضر برای غرفه‌آرایی در تلاش هستند.

با توجه به اینکه آبادان هم وضعیت قرمز کرونایی دارد و در خوزستان واقع است، چرا منطقه آزاد اروند توانسته در نمایشگاه حضور یابد ولی میراث خوزستان خیر؟ آیا این دروغ‌شاخدار را تنها برای صنعتگران و فعالان گردشگری خوزستان به کار برده‌اند یا با بیان آن برای سایر استان‌ها باعث مضحکه خوزستان بین بقیه فعالان گردشگری شده‌اند؟

آنچه در این مدت کوتاه خبرنگار تخصصی حوزه میراث شبکه خبری نامه دریافته است، تنها دلیل این عدم شرکت ناتوانی در تامین هزینه‌های نمایشگاه بوده، همانطور که سال قبل هم هزینه‌های نمایشگاه توسط منطقه آزاد اروند پرداخت شد ولی گویا امسال منطقه آزاد زیر بار تامین هزینه‌های میراث خوزستان نرفته است.

واقعا اداره کلی که در تامین هزینه‌های نمایشگاه بسیار معتبر گردشگری که نمایشگاه تخصصی حوزه میراث فرهنگی است ناتوان است چطور به دنبال توسعه گردشگری در استان و حفظ و احیای آثار تاریخی می‌تواند باشد؟

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.