Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 13370
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۱۷ | ارسال توسط :

هیچ زباله‌سوزی در سایت دفع زباله شهرداری شوشتر انجام‌نشده است

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر گفت: هیچ زباله‌سوزی در سایت دفع زباله شهرداری شوشتر انجام‌نشده است و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی ارتباطی به زباله‌سوزی ندارد.

هیچ زباله‌سوزی در سایت دفع زباله شهرداری شوشتر انجام‌نشده است

شوشترنامه| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر گفت: هیچ زباله‌سوزی در سایت دفع زباله شهرداری شوشتر انجام‌نشده است و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی ارتباطی به زباله‌سوزی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه| محمدعلی غفلتی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار شوشترنامه اظهار کرد: تصاویری از ساعتی پیش در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که انتشاردهندگان مدعی هستند که شهرداری در سایت دفع زباله اقدام به زباله‌سوزی می‌کند که این ادعا بر اساس ادله کارشناسی کاملاً تکذیب می‌شود.

وی با بیان برخی ادله کارشناسی افزود: دود منتشر شده در تصاویر سیاه‌رنگ است درحالی‌که دود زباله نمی‌تواند سیاه باشد و دود سیاه مربوط به لاستیک و پلاستیک است.

وی خاطر نشان کرد: سوزاندن زباله از نظر اداره حفاظت محیط‌زیست تخلف است و سایت دفع زباله شهرداری کاملاً زیر نظر اداره حفاظت محیط‌زیست فعالیت می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر خاطر نشان کرد: نظارت دانشکده علوم پزشکی بر نحوه دفع زباله در این سایت بسیار دقیق است و چنین اقدامی در سایت دفع زباله شوشتر غیرقابل انجام است، از طرفی سایت دفع زباله شهرداری شوشتر ۱۴ هکتار است و اگر بخشی در این سایت آتش‌گرفته باشد به دلیل قابل اشتعال بودن زباله باید این آتش به سایر نقاط سایت سرایت می‌کرد که بازهم چنین اتفاقی رخ نداده است.

غفلتی تاکید کرد: برخی زباله‌گردها که در سایت دفع زباله شهرداری حضور دارند شاید دست به چنین اقدام خودسرانه‌ای زده باشند که بازهم در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.