Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13400
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ | ارسال توسط :

مسیر پل شهید محمدی ۲۴ اردیبهشت باز می شود/ افتتاحیه سوم خرداد

شوشترنامه| شهردار شوشتر گفت: بر اساس جلسه مشترکی که با فرمانده تیپ نیرو مخصوص شوشتر در شورای اسلامی شهر برگزار شد، توافق کردیم که تیپ ۴۵نیرو مخصوص ۲۴ اردیبهشت ماه مسیر پل شهید محمدی را با برداشت فنس و عقب نشینی دیوار منازل سازمانی انجام دهد.

مسیر پل شهید محمدی ۲۴ اردیبهشت باز می شود/ افتتاحیه سوم خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه| عباس اسکندری‌نیا در جلسه شهر امروز با فرمانده و کادر سازمانی تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر اظهار داشتک توافق شد که بر اساس صورتجلسه امروز که به امضای طرفین و اعضای شورای اسلامی شهر رسید فنس تیپ ۴۵ تکاور نیرو مخصوص ۲۴ اردیبهشت ماه برچیده شود و مسیر پل کاملا باز گردد.

وی عنوان کرد: بر اساس توافق در این جلسه زمان سوم خرداد برای افتتاح پل شهید محمدی تعیین شد و شهرداری تا آن زمان توافقات انجام شده را اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ۸۰ درصد توافقات خود را عملی کرده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر توافقات خود را تا ۸۰ درصد اجرایی کرده و ۲۰ درصد مابقی را با آسفالت معابر در تیپ ۴۵ تکاور تهاتر خواهد کرد.

وی گفت: تیپ ۴۵ تکاور نیرو مخصوص ۵ هزار و ۸۸۰ متر زمین را برای مسیر دسترسی پل شهید محمدی باید آزادسازی کند و در این زمینه همه توافقات انجام شده است.

اسکندری‌نیا افزود: شهرداری شوشتر در ازای سایر توافقات که با آسفالت تهاتر شده است، ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر تیپ را آسفالت می‌کند و تنها عملیات آسفالت برعهده شهرداری است و زیرسازی برعهده تیپ ۴۵ خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری در روز سوم خرداد با حضور فرماندهان ارشد نظامی شاهد افتتاح پل شهید محمدی و باز شدن مسیر تردد مردم در این معبر حساس و پردتردد باشد.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.