Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 14144
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۹ | ارسال توسط :

مردم شوشتر از تجمع در چهارشنبه سوری خودداری کنند

سرهنگ روح الله بیگدلی افزود: برگزاری آیین‌های چهارشنبه سوری و سال تحویل که موجب تجمع مردم در داخل شهر و اطراف شهر می‌شود، احتمال شیوع بیماری کرونا را به دنبال دارد و از این‌رو از شهروندان درخواست می‌شود این موضوع را درنظر بگیرند و همچنان در خانه بمانند. وی ادامه داد: با شهروندانی که نسبت […]

مردم شوشتر از تجمع در چهارشنبه سوری خودداری کنند

سرهنگ روح الله بیگدلی افزود: برگزاری آیین‌های چهارشنبه سوری و سال تحویل که موجب تجمع مردم در داخل شهر و اطراف شهر می‌شود، احتمال شیوع بیماری کرونا را به دنبال دارد و از این‌رو از شهروندان درخواست می‌شود این موضوع را درنظر بگیرند و همچنان در خانه بمانند.

وی ادامه داد: با شهروندانی که نسبت به توصیه‌های اعلام شده مبنی بر دوری از تجمع و گردهمایی سهل انگاری کنند، مطابق قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ بیگدلی با بیان اینکه ‌طبق نظر پزشکان تکثیر بیماری کرونا بیشتر در اجتماعات ممکن می‌شود، افزود: شهروندان سعی کنند از برگزاری جشن‌های آخر سال صرف نظر کنند تا ضمن کاهش تلفات جانی از شیوع بیماری کرونا نیز ممانعت شود.

وی با اشاره به اینکه شکست کرونا نیاز به همکاری همه‌جانبه ‌مردم دارد، افزود: رسانه‌ها نیز به عنوان بازوان توانمند این عرصه باید شهروندان را نسبت به خطر اینگونه تجمع‌ها آگاه سازند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.