Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14110
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 مارس 2021 - 11:09 | ارسال توسط :

قرنطینه رعایت شود، ۲ هفته آینده وضعیت بهتر می‌شود

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند تاکید کرد: آنچه که باعث قرمز شدن وضعیت استان خوزستان در بیماری کرونا شده، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است. سهراب گیلانی درباره وضعیت قرمز استان خوزستان در مواجه با بیماری کرونا و اقدامات صورت گرفته در استان گفت: متاسفانه یکی از عواملی که باعث شده وضعیت […]

قرنطینه رعایت شود، ۲ هفته آینده وضعیت بهتر می‌شود

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند تاکید کرد: آنچه که باعث قرمز شدن وضعیت استان خوزستان در بیماری کرونا شده، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

سهراب گیلانی درباره وضعیت قرمز استان خوزستان در مواجه با بیماری کرونا و اقدامات صورت گرفته در استان گفت: متاسفانه یکی از عواملی که باعث شده وضعیت استان به اینجا برسد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است؛ شما در سطح استان مشاهده می‌کنید بعضی‌ها مراسم عروسی ۲ هزار نفری می‌گیرند و یا مراسم ترحیم بزرگ برگزار می‌کنند؛ قطعا با وجود چنین اقداماتی بیماری گسترش پیدا می‌کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند ادامه داد: اخیرا در پی وضعیت قرمز ایجاد شده، استاندار جدید دستور داده است که جلوی همه رفت و آمدها در سطح استان گرفته شود و اگر فرماندار و بخشداری رعایت نکند عزلش می‌کند که باید ببینیم اجرایی می‌شود یا خیر.

وی گفت: محدودیت‌ها باید شدید شود و آنچه تاکنون اتفاق افتاده کافی نیست و باید جدی تر با این مسئله برخورد کنند.

گیلانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا خبر کمبود تخت بیمارستان و امکانات در استان صحت دارد، گفت: اطلاع ندارم، حوزه انتخابیه خودم شوشتر و گتوند این گونه نیست، بیماران در این ۲ شهر به بیمارستان خاتم الانبیاء می آیند، در بیمارستان‌ها مشاهده کرده‌ام که بخش‌هایی را هم برای این که اگر بیماری گسترش پیدا کرد رزرو نگه داشته‌اند تا استفاده کنند؛ ضمن این که سیستم اکسیژن از کپسولی به مخزنی تغییر کرده است تا دیگر برای فردی که مبتلاست و به اکسیژن زیاد نیاز دارد مشکلی پیش نیاید.

وی تاکید کرد: اگر شدت و شیوع بیماری زیاد شود بسیار خطرناک است و در اینصورت بیمارستان‌ها پاسخگو نخواهند بود؛ بنابراین باید محدود سازی بیشتر شود، بازهم می‌گویم بعضی از شهرها و روستاهای استان این مسئله را رعایت نمی‌کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند درباره قرنطینه کامل استان خوزستان گفت: از روز گذشته محدودیت‌ها به شدت رعایت می‌شوند، تنها ۱۰ درصد نیروی کار در ادارات حضور پیدا می‌کنند تا کار مردم راه بیفتد و مشکلی ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: اگر ظرف ۲ الی ۳ روز آینده محدودیت‌ها رعایت شود، قطعا ما اثرات خوبی را در ۲ هفته آینده خواهیم دید.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایلنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.