Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13812
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 15 اکتبر 2020 - 18:00 | ارسال توسط :

شوشتر از نظر کرونا نارنجی است؛ این وضعیت هشداری و بسیار شکننده است

شوشترنامه| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت و درمان شهرستان شوشتر امروز به وضعیت نارنجی رسیده است. دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی با خبرنگار شوشترنامه اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهرستان شوشتر در حال حاضر از نظر بیماری کرونا شرایط نارنجی دارد […]

شوشتر از نظر کرونا نارنجی است؛ این وضعیت هشداری و بسیار شکننده است

شوشترنامه| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت و درمان شهرستان شوشتر امروز به وضعیت نارنجی رسیده است.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی با خبرنگار شوشترنامه اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهرستان شوشتر در حال حاضر از نظر بیماری کرونا شرایط نارنجی دارد ولی این شرایط بسیار شکننده و هشدار دهنده است.

وی وضعیت مراجعات بیمارستانی شوشتر را افزایشی دانست و گفت: در روزهای گذشته مراجعات روبه رشد است ولی تغییرات در شرایط کرونا سینوسی است، یعنی افزایش، کاهش و سپس افزایش، این وضعیت نارنجی اعلام شده را باید جدی گرفت و نباید تلقی کرد که کرونا کم شده و یا خودمراقبتی را کاهش دهیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر عنوان کرد: شرایط نارنجی امروز به دلیل خودمراقبتی دو هفته پیش است و اگر الان تجمع و اجتماعی برگزار شود قطعا دو هفته دیگر خود را نشان خواهد داد و آمار در روزهای آینده این مهم را به خوبی نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنان تا کشف واکسن و … از مردم می‌خواهیم از برگزاری تجمعات خودداری کنند و ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.