Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 16683
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲, یادداشت‌ها تاریخ انتشار : 02 سپتامبر 2022 - 16:44 | ارسال توسط :

شورای شهر در اسرع وقت شهردار را معرفی کند

شوشترخبر| امام جمعه موقت شوشتر به شورای اسلامی شهر شوشتر توصیه کرد که هرچه سریعتر شهردار را انتخاب و معرفی کنند.

شورای شهر در اسرع وقت شهردار را معرفی کند

شوشترخبر| امام جمعه موقت شوشتر به شورای اسلامی شهر شوشتر توصیه کرد که هرچه سریعتر شهردار را انتخاب و معرفی کنند.

به گزارش شوشترخبر، با توجه به اینکه بیش از ۲۰ روز از رد شهردار انتخابی شورای اسلامی شهر شوشتر و ابلاغ نتیجه مذکور به این نهاد می‌گذرد و هنوز شورای اسلامی شهر عملا به سیکل انتخاب شهردار وارد نشده است، امام جمعه موقت شوشتر در خطبه‌های نمازجمعه به اعضای شورای اسلامی شهر توصیه کرد که در اسرع وقت شهردار را انتخاب و معرفی کنند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب افزود: به دوستان و مسئولان شهرستان شوشتر بویژه شورای اسلامی شهر توصیه می‌کنم برای خداوند کار کنند، مدتی است شهر شهردار ندارد، به این آقایان توصیه می‌کنم بزرگواری کنید، با وحدت بیشتر، برادری بیشتر یدالله مع الجماعه یک حدیث کسا بخوانید و یک روضه حضرت زهرا(س) و شهردار را انتخاب کنید.

وی عنوان کرد: واقعا سزاوار نیست، هر روز مردم از ما می‌پرسند شهردار چه شد؟ چند ماه شهر باید با سرپرست اداره شود؟ آقایان بنشینند و شهردار انتخاب کنند.

علاوه بر انتخاب شهردار که در شرایط کنونی هنوز عملا در شورای اسلامی شهر آغاز نشده است و اهتمام ویژه‌ای هم برای آن در این مجموعه مشاهده نمی‌شود بیش از چهار ماه و ۲۲ روز است که شهر پس از استعفای عمانی شهردار پیشین با سرپرستی اداره می‌شود و طبق قانون دوران سرپرستی تنها سه ماه است و در صورت نیاز تمدید می‌شود، یک ماه و ۲۲ روز از اتمام فرصت سرپرستی اسفندیاری در سمت سرپرست شهرداری می‌گذرد و حکم سرپسرتی وی از سوی شورای اسلامی شهر تمدید نشده است که این مهم نیز تخلف قانونی دیگری است که در کارنامه شورای اسلامی شهر درج شده است.

نویسنده : سردبیر |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.