Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15489
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۵۱ | ارسال توسط :

شرکت کارون یکهزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

شوشترخبر| روابط عمومی شرکت کشت و صنعت کارون از تهیه و توزیع یکهزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند دزفول، گتوند و شوشتر خبر داد. با دستور و موافقت مدیرعامل این مجتمع صنعتی یکهزار بسته آموزشی شامل دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، مدادتراش، پاک کن، جامدادی و کوله پشتی برای توزیع بین دانش آموزان کم […]

شرکت کارون یکهزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

شوشترخبر| روابط عمومی شرکت کشت و صنعت کارون از تهیه و توزیع یکهزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند دزفول، گتوند و شوشتر خبر داد.

با دستور و موافقت مدیرعامل این مجتمع صنعتی یکهزار بسته آموزشی شامل دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، مدادتراش، پاک کن، جامدادی و کوله پشتی برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت تهیه و آماده تحویل به اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های شوشتر، گتوند و دزفول است.
ارزش این بسته‌های آموزشی سه میلیارد ریال است که به منظور انجام بخشی از تعهدات و وظایف اجتماعی این مجتمع صنعتی تهیه شده‌اند و متناسب با مقاطع مختلف و همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شوند.

امید است با ادامه روند رو به رشد اقتصادی در شرکت کشت صنعت کارون این مجتمع بزرگ صنعتی بتواند نقش و رسالت اجتماعی خود را ایفا کند.

طی ۶ ماهه نخست امسال، سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی غذایی توسط شرکت کشت و صنعت کارون بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

شرکت کشت وصنعت کارون به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت تولید شکر درخاورمیانه در بین شهرستانهای شوشتر،گتوند ودزفول واقع شده است.

| منبع خبر : روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت و صنعت کارون،
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.