Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12939
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ | ارسال توسط :

رییس دانشگاه علمی کاربردی مرکز آذین شوشتر به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد

به گزارش شوشترنامه، بار دیگر ماه مهر از راه رسید تا پویایی و طراوت حیات علم این مرز و بوم را بشارت دهد. در این میان دانشگاه علمی کاربردی محیطی مقدس برای آموختن حسینی زیستن و فرصتی مغتنم برای مهارت­ آموزی و پرورش نیروی انسانی مورد نیاز صنعت و فضای کسب و کار است. تقارن مبارک […]

رییس دانشگاه علمی کاربردی مرکز آذین شوشتر به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد

به گزارش شوشترنامه، بار دیگر ماه مهر از راه رسید تا پویایی و طراوت حیات علم این مرز و بوم را بشارت دهد. در این میان دانشگاه علمی کاربردی محیطی مقدس برای آموختن حسینی زیستن و فرصتی مغتنم برای مهارت­ آموزی و پرورش نیروی انسانی مورد نیاز صنعت و فضای کسب و کار است.

تقارن مبارک شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس، یادآور پاسداری از حرمت خون شهیدان و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سنگر دانشگاه و نیز تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) است. اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حلول سال تحصیلی جدید را محضر اساتید، دانشجویان و همه تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک عرض می­نمایم.

امید است جامعه دانشگاهی در سایه الطاف خداوند متعال و با همت بلند اساتید و دانشجویان به رسالت خویش در راستای توسعه مرزهای دانش و فراهم آوردن فضای کارآفرینی و اشتغال با شتابی بیش از پیش حرکت نماید.

سید احسان علوی
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.