Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13166
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۷:۱۳ | ارسال توسط :

معارفه رئیس علوم پزشکی شوشتر| رشد حداقل ۲۰۰ درصدی در حوزه بهداشت و درمان شوشتر

شوشترنامه | فرماندار شوشتر گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر حداقل رشد ۲۰۰ درصدی را شاهد هستیم، این یک جهش بسیار بزرگ است. به گزارش شوشترنامه | حسین پنبه دانه پور در جلسه تکریم و معارفه رئسای علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: توسعه بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان شوشتر شاهد هستیم، […]

معارفه رئیس علوم پزشکی شوشتر| رشد حداقل ۲۰۰ درصدی در حوزه بهداشت و درمان شوشتر

شوشترنامه | فرماندار شوشتر گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر حداقل رشد ۲۰۰ درصدی را شاهد هستیم، این یک جهش بسیار بزرگ است.

به گزارش شوشترنامه | حسین پنبه دانه پور در جلسه تکریم و معارفه رئسای علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: توسعه بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان شوشتر شاهد هستیم، برخی ادعا دارند که این توسعه به شوشتر اختصاص ندارد و متعلق به طرح تحول سلامت است، اگر این توسعه به طرح تحول سلامت اختصاص دارد، چرا از ابتدای طرح تا سال ۹۵ در شوشتر تحولی شاهد نبودیم.

فرماندار شوشتر گفت: در سال های اخیر دکتر ابول نژادیان گام های موثر و بلندی در توسعه بهداشت و درمان شوشتر برداشتند و از این بابت همیشه این حوزه مدیون شان خواهد بود بود.

وی تاکید کرد: هرمنطقه محرومی در شهرستان شوشتر از خدمات بهداشتی بهره مند شده است، این بهره‌مندی از خدمات سلامت به دلیل دید محرومیت‌زدایی و فعالیت جهادی این مدیر جوان و خوش آتیه است، در این بین بی‌تردید تلاش‌های نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بوده که این مدیر موفق شده است.

وی افزود: در تمام روستاها هرکجا خانه بهداشت و… بوده یا نوسازی شده یا اگر نبوده ایجاد شده است. رشد حدود بیش از ۲۰۰ درصدی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش مدیون تلاش های پرسنل علوم پزشکی شوشتر، رئیس و معاونین است.

رئیس شورای سلامت شوشتر اضافه کرد: انشاءالله همین انسجام و همکاری و همدلی موجود، با دکتر کلانتر سرپرست جدید نیز وجود داشته باشد تا لوکوموتیوی که انصافاً نه تنها به حرکت درآمده بلکه با پشتیبانی نماینده محترم شهرستان به سرعت مناسب خودش رسیده، با همان روال رو به جلو گام بردارد.

فرماندار شوشتر بیان داشت: در طول این دو سه روز نیز که آقای ابول نژادیان در استان مسئولت گرفته اند خیراتی برای شهرستان داشته اند و این نشان از تعصب ایشان نسبت به شوشتر است و امیدواریم بیش از پیش از این برادر عزیز جهت توسعه علوم پزشکی شهرستان بهره مند شویم.

وی عنوان کرد: همه دست‌اندرکاران دانشکده علوم پزشکی شوشتر با دکتر کلانتر سرپرست جدید این دانشگاه همکاری کنند، این لوکوموتیو به حرکت درآمده در شهرستان شوشتر نه تنها نباید سرعتش کم شود، بلکه باید با سرعت بیشتر به راه خود که محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهبود شرایط بهداشت و درمان در شهرستان گتوند ادامه دهد.

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر دکتر ابول‌نژادیان را یک نیروی جهادی، علمی و مدیر توصیف کرد و افزود: تردیدی ندارم که دکتر ابول‌نژادیان در استان خوزستان نیز می‌تواند منشا خیرات برای مردم باشد، وی فردی پژوهش محور و علمی است و در دانشگاه جندی‌شاپور موفق خواهد بود.

خبرنگار: مجتبی نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.