Thursday, 27 June , 2024
امروز : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ - 21 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 20524
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ | ارسال توسط :

دیدار رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری شوشتر با رئیس دادگستری و دادستان عمومی  شوشتر

شوشترخبر| بە مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی؛ اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری شوشتر؛ با ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان شوشتر دیدار کردند. در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از تلاشها […]

دیدار رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری شوشتر با رئیس دادگستری و دادستان عمومی  شوشتر

شوشترخبر| بە مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی؛ اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری شوشتر؛ با ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان شوشتر دیدار کردند.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از تلاشها ، همکاری و خدمات دستگاه قضایی شهرستان در حوزه های مختلف؛ تقدیر نموده و خواستار تعامل و همکاری متقابل نهادهای قضایی با مجموعەی شهرداری شدند.


در این دیدار که به مناسبت قدردانی از تلاش مجموعه دادگستری در برقراری امنیت و عدالت برگزار شد، دکتر پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته، با تشکر از همراهی و مشارکت دستگاه قضا در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری، به بیان اقدامات محوری شهرداری پرداخت.


الکترونیکی شدن شهرداری و انجام مقدمات لازم برای تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات از دیگر مواردی بود که دکتر پورمحمدی در این دیدار به آن اشاره کرد.

دادستان و ریاست دادگستری شهرستان شوشتر نیز از خدمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در جهت عمران و آبادانی و تعامل مطلوب شورای اسلامی و شهرداری با مجموعه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

بیشتربخوانید

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.