Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13973
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ | ارسال توسط :

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان دو روی یک سکه هستند

شوشترخبر(شوشترنامه)| نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر فرقی ندارند و دو روی یک سکه هستند و طی سالهای اخیر، تحریم های زیادی را علیه ایران تحمیل کردند. سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: امریکایی ها تاکنون در برجام بدعهدی کردند […]

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان دو روی یک سکه هستند

شوشترخبر(شوشترنامه)| نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر فرقی ندارند و دو روی یک سکه هستند و طی سالهای اخیر، تحریم های زیادی را علیه ایران تحمیل کردند.

سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: امریکایی ها تاکنون در برجام بدعهدی کردند و بدترین رفتارها را علیه ایران انجام دادند.

وی اظهار داشت: تأکید مجلس شورای اسلامی این است که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران به درستی اجرا شود و ما تکرار اشتباهات گذشته را به هیچ وجه نمی پذیریم و از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه می خواهیم مصوبه مجلس را اجرا کنند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس بیان کرد: ما به هیچ وجه نمی پذیریم که امریکا رفتار متکبرانه و نامتعارف خود را بر مردم ایران تحمیل کند و باید به این مسئله توجه کرد که روسای جمهور آمریکا همگی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تحریم های خود علیه ایران اجرایی کردند و جمهوری خواهان و دموکرات ها با یکدیگر فرقی ندارند و دو روی یک سکه هستند.

گیلانی تصریح کرد: از موضع گیری روز گذشته مقام معظم رهبری درباره قانون مجلس تشکر می کنم و مجلس یازدهم پشت سر مقام معظم رهبری حرکت و به وظایف خود عمل می کند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال آینده را نیز با نگاه به کمک به اقشار ضعیف جامعه، بازنشستگان و فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.