Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 14360
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ | ارسال توسط :

تبریک فرماندار شوشتر به عرفان طهماسبی برای کسب مقام دوم در برنامه عصر جدید

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در تماسی تلفنی با عرفان طهماسبی هنرمند شرکت کننده در برنامه تلویزیونی عصر جدید، کسب مقام دوم در این برنامه و فرا رسیدن سال نو شمسی را به او تبریک گفت. مهندس حسین پنبه دانه پور در این تماس تلفنی از عرفان طهماسبی فرزند شوشتر و هنرمند شرکت کننده در برنامه عصر […]

تبریک فرماندار شوشتر به عرفان طهماسبی برای کسب مقام دوم در برنامه عصر جدید

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در تماسی تلفنی با عرفان طهماسبی هنرمند شرکت کننده در برنامه تلویزیونی عصر جدید، کسب مقام دوم در این برنامه و فرا رسیدن سال نو شمسی را به او تبریک گفت.

مهندس حسین پنبه دانه پور در این تماس تلفنی از عرفان طهماسبی فرزند شوشتر و هنرمند شرکت کننده در برنامه عصر جدید جهت نقش موثرش در معرفی فرهنگ و موسیقی محلی شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار شوشتر کسب جایگاه دوم برای این جوان هنرمند را بسیار ارزشمند دانست و گفت: مردم فرهنگ دوست شوشتر در اقوام مختلف حامی و پشتیبان عرفان طهماسبی بودند و با وحدت و همدلی، با رای خود به کسب این موفقیت کمک کردند.

مهندس پنبه دانه پور افزود: مسائل فرهنگی و هنری در شهرستان شوشتر برای ما بسیار مهم بوده و از اولویت‌های مجموعه اداری محسوب می‌شود. هر آنچه که بتوانیم برای فرزندان هنرمند و با استعداد شهرستان انجام خواهیم داد.

در پایان این تماس قرار شد فرماندار شهرستان به همراه برخی از هنردوستان و جامعه فرهنگی شوشتر با رعایت پروتکل های بهداشتی عرفان طهماسبی را در بدو به ورود به زادگاهش مورد استقبال قرار دهند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.