Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15656
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2021 - 4:34 | ارسال توسط :

تاکید بر تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر در دیدار با رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بر تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان شوشتر تاکید کرد.

تاکید بر تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر در دیدار با رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بر تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان شوشتر تاکید کرد.

در این دیدار سرپرست فرمانداری اظهار کرد: ویروس کرونا با وجود همه مشکلاتی که به وجود آورد، اما زحمت کادر درمان، پزشکان و پرستاران را بیشتر نمایان کرد و این قشر پرتلاش بین مردم عزیزتر شدند.

دکتر حجت‌اله دهدشتی با تقدیر از زحمات مجموعه علوم پزشکی، بیان کرد: یکی از مسائل و دغدغه های موجود تقویت موضوع زیرساخت های درمانی و بهداشتی است. امیدواریم بتوانیم نگاه مثبتی برای جذب اعتبارات در شهرستان خصوصاً در حوزه درمان و بهداشت برای متولیان امر به وجود آوریم.

وی با مهم برشمردن موضوع سلامت و درمان، افزود: برگزاری این جلسه برای بنده به دلیل اهمیت موضوع سلامت جامعه ضروری بوده و این حوزه جزء دغدغه‌های جدی خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته حوزه بهداشت، درمان و سلامت، از مجموعه علوم پزشکی در مسیر توسعه امکانات و ارتقای شرایط موجود حمایت خواهیم کرد.

مهندس کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیز در این جلسه گفت: مجموعه دانشکده علوم پزشکی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در این مدت که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده‌ایم بسیار زحمت کشیدند و در برخی موارد نیز در سطح استان دارای جایگاه خوبی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: رضایت عمومی نسبت به رسیدگی‌های کادر درمان در شوشتر به بیماران هم در این مدت قابل قبول بوده و از حیث از پزشکان و پرستاران تشکر می‌کنیم.

گفتنی است، در این نشست دکتر کلانتر رئیس و همچنین معاونین دانشکده علوم پزشکی گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود ارائه دادند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.