Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13873
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 12 نوامبر 2020 - 8:23 | ارسال توسط :

بازگشت شوشتر به وضعیت قرمز ؛ شرایط وخیم است

شوشترنامه(شوشترخبر)| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از بازگشت شوشتر به وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و گفت: واقعاً وضعیت رو به وخامت گذاشته است و باید بسیار برای شرایط بدتر آماده باشیم. دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه(شوشترخبر) اظهار داشت: بر اساس اعلام دقایقی پیش از سوی وزارت بهداشت و درمان […]

بازگشت شوشتر به وضعیت قرمز ؛ شرایط وخیم است

شوشترنامه(شوشترخبر)| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از بازگشت شوشتر به وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و گفت: واقعاً وضعیت رو به وخامت گذاشته است و باید بسیار برای شرایط بدتر آماده باشیم.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه(شوشترخبر) اظهار داشت: بر اساس اعلام دقایقی پیش از سوی وزارت بهداشت و درمان شوشتر به وضعیت قرمز کرونایی بازگشته است و وضعیت این شهرستان رو به وخامت دارد.

وی افزود: هفته‌ها بود که شوشتر در شرایط نارنجی و هشدار قرار داشت ولی عدم توجه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی، عدم رعایت فاصله‌گذاری‌ها و شرکت در تجمعات باعث شده است که بار دیگر شوشتر به وضعیت قرمز بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت ویروس کرونا دچار جهش شده است، تاکید کرد: واقعاً کرونا با هیچ‌کس شوخی ندارد، این ویروس جوان و پیر، کودک و میان‌سال، ورزشکار و غیر ورزشکار و پولدار و فقیر نمی‌شناسد به شدت و سرعت در حال در نوردیدن مرزهای آماری و جامعه پیرامونی است و بسیار بی‌رحمانه خانواده‌ها را داغدار می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: در روزهای گذشته شاهد مراجعه بیماران با وضعیت وخیم بوده‌ایم، بیمارانی که با علائم مراجعه می‌کنند و در شرایط پیشرفته بیماری هستند، این وضعیت شرایط را برای کادر درمان بسیار دشوار می‌کند.

کلانتر با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا لازم‌الاجراست، تاکید کرد: فرمانداری شوشتر در راستای اجرای مصوبات ابلاغی در حال تلاش است و مردم نیز در این شرایط باید بسیار همکاری کنند، در غیر اینصورت این پیک بیماری با تلفات زیادی مواجه خواهد شد.

بر اساس آمارهای رسیده به شوشترنامه در شبانه روز گذشته در سطح شهرستان شوشتر قریب به ۳۰ مغازه به دلیل عدم رعایت زمان فعالیت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده‌اند و این شرایط نشان از عزم جدی برای برخورد با متخلفان را دارد، از سویی فرماندار شوشتر نیز دساتور پلمپ مراکزی که دارای تجمع و مراسم هستند را صادر کرده است، این مهم با تاکید بر باغ‌ویلاهای شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

از سویی دیگر با تعیین بازرسان ویژه فرماندار برای نظارت دقیق بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تاحد زیادی برخوردها با متخلفان سریع‌تر و صریح‌تر شده است که در این بین همکاری دستگاه قضا بسیار نزدیک بوده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.