Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13343
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 20 آوریل 2020 - 16:18 | ارسال توسط :

آمار ابتلای کرونا در یکم اردیبهشت؛ شوشتر دو مورد جدید

شوشترنامه| سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۸۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد تا بدین ترتیب مجموع مبتلایان به ۱۶۹۱ مورد برسد. دکتر علی احسان پور در گفت و گو با خبرنگار شوشترنامه گفت: مردم باید خود مراقبتی را خصوصا در این شرایط که […]

آمار ابتلای کرونا در یکم اردیبهشت؛ شوشتر دو مورد جدید

شوشترنامه| سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۸۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد تا بدین ترتیب مجموع مبتلایان به ۱۶۹۱ مورد برسد.

دکتر علی احسان پور در گفت و گو با خبرنگار شوشترنامه گفت: مردم باید خود مراقبتی را خصوصا در این شرایط که مشاغل بازگشایی شدند جدی بگیرند در غیراینصورت وضعیت به مرحله بحران خواهد رسید.

دکتر احسان پور تصریح کرد: موارد جدید به تفکیک اهواز ۴۰ مورد، ایذه و رامشیر هر کدام ۸ مورد، هویزه ۶ مورد، ماهشهر، دزفول و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان های باوی، حمیدیه، کارون، شوشتر و شوش هر کدام ۲ مورد، شهرستان های باغملک، دشت آزادگان، مسجدسلیمان و خرمشهر هر کدام یک مورد بوده است.

وی در ادامه به فوت ۷ نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه با احتساب این موارد تاکنون ۱۶۶ نفر از مبتلایان استان خوزستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

دکتر احسان پور با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۹ بیمار کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند گفت: با تلاش های بی وقفه کادر درمان خوشبختانه تاکنون ۱۳۱۵ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.