Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13464
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 30 می 2020 - 13:09 | ارسال توسط :

میراث فرهنگی موظف است برای راه‌اندازی موزه با شهرداری همکاری کند

شوشترنامه| نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: میراث فرهنگی به پاسداشت تاریخ کهن و غنی این شهر و همچنین پاسخ به خواست بر حق مردم موظف به همکاری با شهرداری جهت راه اندازی موزه است.

میراث فرهنگی موظف است برای راه‌اندازی موزه با شهرداری همکاری کند

اردشیر زنگنه در گفت‌وگویی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه (شوشترخبر) اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شوشتر در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۸ مصوبه‌ای با هفت امضای موافق برای تبدیل ساختمان قدیم شهرداری شوشتر به موزه داشته است که این مصوبه بلافاصله در کمیسیون تطبیق به تائید رسیده است.

وی افزود: شوشتر نیازمند موزه است، برای شهر کهن و باستانی شوشتر بسیار افت دارد که موزه نداشته باشد و گردشگران در این زمینه بدون مامن باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر عنوان کرد: در مصوبه شورای شهر چند بند وجود دارد، مدیریت، حراست، مالکیت، درآمد و عواید این موزه برای شهرداری است و تامین امنیت و امکانات حراستی و حفاظتی برعهده میراث فرهنگی، این انتظار کمترین انتظاری است که می‌توان از میراث فرهنگی داشت و این نهاد موظف است با شهرداری همکاری کند.

وی خاطر نشان کرد: به نوبه خودم موافق راه‌اندازی موزه هستم، این مسئله یک تغییر است و شهرداری باید با این تغییر خود را وفق دهد.

زنگنه عنوان کرد: شهرداری می‌تواند از فضاهای موجود شهرداری در چارک شهید مطهری، شهید خدری و بعثت برای استقرار دوایر حاضر در این ساختمان بهره ببرد، البته این مهم برعهده شهردار است و این مسئله تنها در حد پیشنهاد است.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.