Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13695
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 آگوست 2020 - 11:59 | ارسال توسط :

مشکل تامین اکسیژن بیمارستان خاتم‌الانبیا برای همیشه حل می‌شود؛ ICU 3 شوشتر در ۲۴ ساعت راه‌اندازی شد

شوشترنامه| مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر گفت: با تدابیری که در نظر گرفته شده است بزودی مشکل تامین اکسیژن بیمارستان خاتم‌الانبیا برای همیشه حل خواهد شد و در این زمینه از حمایت‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی تشکر می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، مهندس حجت بااحمدی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در […]

مشکل تامین اکسیژن بیمارستان خاتم‌الانبیا برای همیشه حل می‌شود؛ ICU 3 شوشتر در ۲۴ ساعت راه‌اندازی شد

شوشترنامه| مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر گفت: با تدابیری که در نظر گرفته شده است بزودی مشکل تامین اکسیژن بیمارستان خاتم‌الانبیا برای همیشه حل خواهد شد و در این زمینه از حمایت‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، مهندس حجت بااحمدی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت:تامین اکسیژن در دمای بالا کار بسیار دشواری است، برای رفع این مشکل یک مخزن ۲۰ تنی اکسیژن مایع در بیمارستان خاتم‌الانبیا نصب خواهد شد و این مسئله برای همیشه مشکل تامین اکسیژن را رفع خواهد کرد.

وی افزود: اکسیژن‌سازها در دمای تابستان خوزستان قادر به فعالیت نیستند، این مخازن جدید در بیمارستان می‌تواند نیاز بسیار زیادی دوران کرونا را به مدت ۴۵ روز جوابگو باشد.

بااحمدی تاکید کرد: باید از خیران سلامت تقدیر کنم، در ماه‌های گذشته فقط ۳ میلیارد ریال برای تامین حفاظت فردی کادر درمان کمک کرده‌اند، از طرفی برخی خیران نیز به ما میان وعده‌ داده‌اند که از آنها تقدیر می‌کنم.

وی تاکید کرد: خیرنگاران همیشه در کنار ما بوده‌اند، همیشه حمایت کرده‌اند و همیشه به ما مسائل را گوشزد کرده‌اند، به این دلیل برای فعالیت به ما روحیه داده و همیارمان بوده‌اند.

مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر گفت: با حضور دکتر کلانتر در بیمارتان خاتم‌الانبیا شوشتر و دستور برای راه اندازی  ICU شماره سه پس از ۲۴ ساعت این بخش راه‌اندازی شد و به بخش خدمات‌دهی افزوده شد.

وی عنوان کرد: همه این سرعت عمل‌ها، تلاش‌ها و… به دلیل هماهنگی، انسجام و… در اتخاذ تصمیم و همدلی در اجرا است، در این بین از تلاش‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای تامین اعتبار و همکاری در این زمینه تقدیر می‌کنم.

بااحمدی خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش شیمی‌درمانی توسط خیران و تکمیل ساختمان آزمایشگاهی که توسط دکتر محمدعلی شیخ توسط خیران تامین شده است و سرعت عمل در امور عمرانی این پژه‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای کرونا فرماندار شوشتر، شهردار محترم، نیروهای جهادی بسیج، نیروی انتظامی و … بسیار با ما همکاری کردند، در شوشتر تقریبا می‌توان دعا کرد که از همه نظر ۲ ماه از بیماری کرونا جلوتر بودیم، البته بسیاری از زیرساخت‌ها در بیمارستان برای بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن تامین شده بود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.