Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15327
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۳۶ | ارسال توسط :

محیط بان شوشتری در درگیری با شکارچیان متخلف مجروح شد

شوشترخبر| رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: یکی از محیط بانان این اداره در پی تعقیب شکارچیان متخلف با سلاح سرد مجروح شد. بهروز نجاتی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره صبح امروز در حال ماموریت گشت زنی در زیستگاه های آزاد حوزه استحفاظی شوشتر ، حوالی روستای نصیر یک گروه از […]

محیط بان شوشتری در درگیری با شکارچیان متخلف مجروح شد

شوشترخبر| رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: یکی از محیط بانان این اداره در پی تعقیب شکارچیان متخلف با سلاح سرد مجروح شد.

بهروز نجاتی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره صبح امروز در حال ماموریت گشت زنی در زیستگاه های آزاد حوزه استحفاظی شوشتر ، حوالی روستای نصیر یک گروه از شکارچیان غیرمجاز را شناسایی کردند .

وی با اشار ه به تعقیب و گریز و توقف خودروی شکارچیان توسط محیط بانان گفت:یکی از شکارچیان متخلف با چاقو به “رضا عرفانی” محیط بان این اداره حمله ور شد و ضمن وارد کردن جراحت به وی، اقدام به فرار نمود.{مشاهده تصاویر}

رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با اشاره به فرار این شکارچیان متخلف گفت: از این متخلفان لاشه یک قطعه پرنده حمایت شده دراج و یک قطعه خوتکا کشف و ضبط شد ضمن اینکه این افراد با توجه به تصاویر گرفته شده از چهره آنان شناسایی شده و با تشکیل پرونده قضایی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

وی وضعیت جسمی محیط بان مصدوم را که از ناحیه هر دو دست مجروح شده خوب و رضایت بخش عنوان کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر و یک محیط بان دیگر این اداره سال گذشته در درگیری با متخلفان شکار و صید مجروح شدند.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.