Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13633
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 30 ژوئن 2020 - 9:48 | ارسال توسط :

فیلم مستند «یه یه محدعلی فرمانده ای شهید»

شوشترنامه| این فیلم مستند به مدت یکساعت از زندگینامه شهید محمدعلی خدری و در طول هجده ماه ساخته و تولید شد.

فیلم مستند «یه یه محدعلی فرمانده ای شهید»

به گزارش اختصاصی شوشترنامه| مستند «یه یه محدعلی» که شرح زندگی و مبارزات انقلابی شهید خدری است به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم غلام‌حیدر و با تدوین و صداگذاری مهرداد حق شناس ساخته شد.

مصاحبه با سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سردار دانایی فر سفیر سابق ایران در عراق و مشاور معاون اول ریس جمهور و سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و سردار محبوب خادم سیدالشهدا ، فرمانده قرارگاه کربلا و جمع کثیری از همرزمانش و مسوولین وقت شوشتر از بخش های مختلف این فیلم مستند است.

برای به تصویر کشیدن و پرداختن به فعالیت های مبارزین انقلاب در سالهای پنجاه و شش و پنجاه و هفت ، بسیاری از صحنه های فیلم از نو بازسازی و فیلمبرداری شد و همین عامل موجب طولانی شدن این فیلم گردید.

نام فیلم (یه یه محدعلی) که از شهرت و محبوبیت شهیدخدری در بین همرزمانش وام گرفته شده اکنون در لیست پخش شبکه مستند قرار داشته و از آثار شرکت کننده در جشنواره مستند سیما محسوب می شود.

تصویربرداری این فیلم بعهده ی هنرمند گرامی آرش ساربان بوده و این فیلم  و به تهیه کنندگی خانواده ی شهید خدری و مدیر تولیدی محمود رضا ایزدپناه تولید و آماده ی پخش گردیده است.

ابوالقاسم غلام‌حیدر نویسنده و کارگردان این فیلم اظهار امیدواری کرد بتوان بزودی شاهد برگزاری مراسم رونمایی از این فیلم در شهرستان شوشتر بود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.