Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 14860
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۴ | ارسال توسط :

فشار و کیفیت آب شرب پنج روستای شوشتر بهبود یافت

رییس امور آب و فاضلاب شهرستان شوشتر گفت: فشار و کیفیت آب شرب پنج روستای بخش مرکزی و پادگان شهید دقایقی این شهرستان بهبود یافت.

فشار و کیفیت آب شرب پنج روستای شوشتر بهبود یافت

شوشترخبر| رییس امور آب و فاضلاب شهرستان شوشتر گفت: فشار و کیفیت آب شرب پنج روستای بخش مرکزی و پادگان شهید دقایقی این شهرستان بهبود یافت.

رستم عبداله پور بیان کرد: این روستاها شامل پیرگاری ، گراب ، چهاربیشه ، پنج میل و نورعلی با بیش از ۲۰۰ خانوار و همچنین پادگان شهید دقایقی هستند، که بیش از ۱۶ ساعت در روز از آب شرب سالم و با کیفیت بهره‌مند شده‌اند.

ویبا بیان اینکه نصب الکتروپمپ جدید و سرویس تجهیزات، باعث افزایش ظرفیت خط تولید آب شرب این روستاها به میزان دوبرابر شد افزود:نصب الکتروپمپ و سرویس این تجهیزات بیش از یک میلیارد ریال هزینه داشته است.

رییس امور آب و فاضلاب شهرستان شوشتر ادامه داد: این روستاها در حاشیه جاده شوشتر – مسجد سلیمان قرار داشتند که ساکنان آن از کمی فشار و کیفیت آب ناراضی بودند.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای محامید شوشتر نیز با همکاری ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان از پارسال آغاز شده و در آستانه بهره‌برداری است.

در شهرستان شوشتر بیش از ۱۲۰ هزار اشتراک آب شهری و روستایی وجود دارد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.