Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14526
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 07 آوریل 2021 - 17:31 | ارسال توسط :

شوشتر به وضعیت صفر فاجعه کرونا نزدیک می‌شود؛ همه تخت‌های ICU پرشده است

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: همه تخت‌های ICU در شوشتر پُر هستند، وضعیت اصلا خوب نیست و به وضعیت صفر فاجعه نزدیک می‌شویم. دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی اختصاصی شوشترخبر با اظهار داشت: همه تخت‌های ICU شوشتر از بیماران کرونایی پُر شده است و الان دیگر تخت مراقبت‌های ویژه در شوشتر […]

شوشتر به وضعیت صفر فاجعه کرونا نزدیک می‌شود؛ همه تخت‌های ICU پرشده است

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: همه تخت‌های ICU در شوشتر پُر هستند، وضعیت اصلا خوب نیست و به وضعیت صفر فاجعه نزدیک می‌شویم.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت و گویی اختصاصی شوشترخبر با اظهار داشت: همه تخت‌های ICU شوشتر از بیماران کرونایی پُر شده است و الان دیگر تخت مراقبت‌های ویژه در شوشتر ظرفیت خالی ندارند.

وی عنوان کرد: در شوشتر ۹۰ تخت عادی بیمارستانی وجود دارد، از این تخت‌ها تنها ۱۸ تخت خالی است، بزودی این تخت‌ها هم پُر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را برای افزایش تخت‌های عادی جدید به کار بسته‌ایم بزودی ۳۶ تخت دیگر نیز اضاف خواهد شد ولی سرعت ابتلا و بدحال شدن بیماران بسیار زیاد است و این تخت‌ها هم سریعا پُرخواهد شد.

این مقام مسئول افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک زدن و تاحد امکان در خانه ماندن اصلی‌ترین اقدامی است که برای عوم ابتلا به کرونا لازم است، ظرفیت در بخش درمان محدود است و امکان مواجهه با چنین پیک بلندی نیست، از همه توان خود بهره می‌بریم ولی ظرفیت محدود و بیماران زیاد هستند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.