Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14465
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۵:۳۳ | ارسال توسط :

شهرداری گوریه ۲ درجه ارتقا گرفت

عادل دلفیه شهردار گوریه از توابع شهرستان شوشتر  گفت: درجه شهردارى گوریه با تائید و ابلاغ وزیر کشور از درجه یک به ٣ ارتقای یافت، این در حالی است که این اتفاق مهم فقط بعد از ٣ سال از حضور شهردار در دوره پنجم شوراى اسلامى به وقوع پیوست. او افزود: ابلاغ این موضوع که با نیمه شعبان […]

شهرداری گوریه ۲ درجه ارتقا گرفت

عادل دلفیه شهردار گوریه از توابع شهرستان شوشتر  گفت: درجه شهردارى گوریه با تائید و ابلاغ وزیر کشور از درجه یک به ٣ ارتقای یافت، این در حالی است که این اتفاق مهم فقط بعد از ٣ سال از حضور شهردار در دوره پنجم شوراى اسلامى به وقوع پیوست.

او افزود: ابلاغ این موضوع که با نیمه شعبان و همچنین حلول سال نو و طلیعه قرن جدید مقارن شده را به فال نیک گرفته و این اتفاق مبارک را به همه شهروندان شهر گوریه تبریک می‌گویم.

دلفیه با بیان اینکه ارتقای درجه شهردارى‌ها بر مبناى ۳ شاخص درآمد مستمر و خالص شهردارى، جمعیت شهر و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشورى تعیین مى شود، اظهار داشت: پس از ارزیابى عملکرد این مجموعه شامل تفریغ بودجه مناسب، درآمد مطلوب، اعتبارات و منابع درآمدى و … با تأیید وزارت کشور بر مبناى اجراى تبصره ٣ ماده یک آیین نامه حقوق و مزایاى شهرداران مصوب ٧٠/٠٤/٠١ هیأت وزیران و اصلاحات بعدى، ارتقای درجه شهردارى گوریه در کارگروه ساماندهى درجه بندى شهردارى‌ها و دهیارى هاى کشور تصویب و ابلاغ شد.

شهردار گوریه بیان کرد: گسترش ساختار ادارى شهردارى، ارتقاى توانمندى شهردارى در اجراى طرح هاى عمرانى، فرهنگى تخصیص اعتبارات بیشتر به شهردارى و … از جمله مزایاى این ارتقاى درجه هستند که در نهایت مزایاى آن منجر به خدمتگزارى مطلوب و شایسته براى شهروندان خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در پایان بر خود لازم مى دانم از پرسنل ادارى و خدمات شهرى، امام جمعه شعیبیه، فرماندار شوشتر، نماینده جهادى شهرستان هاى شوشتر و گتوند و شوراى اسلامى شهر گوریه تقدیر و تشکر نمایم و این موفقیت را به بصورت ویژه تبریک بگویم

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.