Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16888
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ | ارسال توسط :

دستگیری ۳ سارق طلافروشی در کمتر یک ساعت در شوشتر

شوشتر خبر| فرمانده انتظامی شوشتر گفت: سارقان یک طلافروشی در شوشتر در کمتر از یک ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. سرهنگ روح‌الله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به‌ دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک باب مغازه طلافروشی توسط ۳ سارق و حضور شاکی در مقر […]

دستگیری ۳ سارق طلافروشی در کمتر یک ساعت در شوشتر

شوشتر خبر| فرمانده انتظامی شوشتر گفت: سارقان یک طلافروشی در شوشتر در کمتر از یک ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ روح‌الله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به‌ دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک باب مغازه طلافروشی توسط ۳ سارق و حضور شاکی در مقر انتظامی، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی هر ۳ سارق شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ نفر آن‌ها را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر ادامه داد: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، دوقبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف شد.

سرهنگ بیگدلی در پایان اظهار داشت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهد داد.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.