Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13876
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۰ | ارسال توسط :

بازدید‌ها و پلمپ مغازه‌ها به حاشیه شهر کشیده می‌شود

شوشترنامه(شوشترخبر)| فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر گفت: روز گذشته در مرکز شهر شوشتر ۳۰ مغازه پلمپ شده است و این روند نظارت سختگیرانه ادامه خواهد داشت. سرهنگ بهروز حسنوند در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: روز گذشته پس از مراجعه حضوری درب مغازه‌ها و ابلاغ مصوبه ستاد کرونا مبنی بر پایان فعالیت کسبه در […]

بازدید‌ها و پلمپ مغازه‌ها به حاشیه شهر کشیده می‌شود

شوشترنامه(شوشترخبر)| فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر گفت: روز گذشته در مرکز شهر شوشتر ۳۰ مغازه پلمپ شده است و این روند نظارت سختگیرانه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ بهروز حسنوند در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: روز گذشته پس از مراجعه حضوری درب مغازه‌ها و ابلاغ مصوبه ستاد کرونا مبنی بر پایان فعالیت کسبه در ساعت ۱۸ مجبور به پلمپ یک‌هفته‌ای مغازه‌های متخلف در سطح شهر شدیم و ۳۰ مغازه پلمپ شد.

وی افزود: نظارت‌ها همان‌گونه که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد بسیار جدی و سختگیرانه است و در این بین اجرای ابلاغیه بسیار مهم و قاطع در دستور کار است.

وی عنوان کرد: بازدید‌ها از عصر امروز رأس ساعت ۱۸ علاوه بر تشدید در مرکز شهر به حاشیه مرکز یعنی بلوار عمار، جاده صاحب‌الزمان، دروازه و… کشیده می‌شود و امیدواریم که مردم با رعایت مصوبه مجال را برای برخورد مهیا نکنند که در این زمینه امکان عدم اجرای مصوبه وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر ضمن تقدیر از اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شوشتر خاطر نشان کرد: تلاش همه همکاران در این اداره بر این است که مصوبات به‌صورت قانونی اجرا و پلمپ مغازه‌ها تاحد امکان انجام نشود ولی در صورت عدم رعایت از سوی کسبه بی‌شک اجرای مصوبه و پلمپ در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.