Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 13427
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ | ارسال توسط :

ادارات، اصناف، بانک‌ها تعطیل است/ محدودیت ترافیکی در نظر نداریم/ از خانه و محله خود خارج نشوید/ اگر مردم رعایت نکنند محدودیت سخت ترافیکی حتی محله به محله اعمال می‌شود

شوشترنامه| فرماندار شوشتر گفت: بر اساس دستور استاندار خوزستان و تصمیم شورای تأمین استان همه ادارات، بانک‌ها، اصناف و… در سطح شهرستان شوشتر از فردا تعطیل اعلام‌شده است، مردم باید فاصله‌گذاری را رعایت کنند، بی‌شک اگر رعایت نکنیم محدودیت‌ها سخت‌تر می‌شود.

ادارات، اصناف، بانک‌ها تعطیل است/ محدودیت ترافیکی در نظر نداریم/ از خانه و محله خود خارج نشوید/ اگر مردم رعایت نکنند محدودیت سخت ترافیکی حتی محله به محله اعمال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه| حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: در این مرحله از تعطیلی‌ها فعلاً برای تشدید محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر تصمیمی اتخاذ نشده است و تعطیلی ادارات، اصناف و… در دستور کار است.

وی افزود: از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه همه اصناف، بازارچه‌ها، بازارهای سرپوشیده، پاساژ‌ها و… بجز خواروبار فروشی‌ها، سوپرمارکتی‌ها و داروخانه‌ها تعطیل هستند و به‌شدت با واحدهای صنفی فعال برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: از صبح فردا تیم‌های در نظر گرفته‌شده برای تشدید نظارت‌ها و برخورد با واحدهای صنفی فعال در سطح شهر گشت‌زنی خواهند داشت.

رئیس شورای تأمین شوشتر تاکید کرد: در این مرحله از تصمیمات اتخاذشده فعلاً برای تشدید محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر برنامه خاصی نداریم و خیابان‌های مسدود شده مسدود خواهد ماند و تشدید و یا تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

پنبه‌دانه‌پور عنوان کرد: مردم باید برای سلامت خود و جان نزدیکان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، این فاصله‌گذاری اجتماعی تنها با خودمراقبتی است که می‌توان اجرا کرد و درصورتی‌که این مسئله از سوی مردم اجرا نشود و موردتوجه قرار نگیرد به‌اجبار دست به تصمیمات سخت‌تر و محدودیت‌های بیشتر خواهیم زد.

به گزارش شوشترنامه، در ایام نوروز محدودیت‌های در نظر گرفته‌شده برای تردد در سطح شهرستان شوشتر به مسدود شدن پل‌ها و محدودیت تردد بین محله‌ای منجر شد و حتی تردد در خیابان‌های شهر با کارت تردد امکان‌پذیر بود، فعلاً برای اعمال این محدودیت‌ها تصمیمی اتخاذ نشده است ولی بی‌شک در صورت تشدید وضع موجود در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.